Beoordeeld op 20 juli 2019

Heel rustig gelegen, wie komt om uit te gaan is eraan voor de moeite,hotel om tot rust te komen. Ruime kamer met zithoekje, kluisje aanwezig, leuk terrasje aan de kamer waar het heerlijk toeven is, ontbijt van alles voorzien en meer dan voldoende keuze, s'avonds keuze uit 2 menu's,en goede porties. Wij gaan zeker nog terug !!!!!

Kamertip: In het bijgebouw zijn er kamers met terras
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

Mooie rustige omgeving om te wandelen.
In directe omgeving niks te beleven.
Ontbijt en diner goed.
Kamer gedateerd maar netjes.
Wi-Fi goed.
Van hier uit dagje Koblenz is een aanrader.
Het plaatsje Linz is gezellig.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 13 mei 2018

Hier verleden jaar al gereserveerd voor het weekend van 12 mei 2018 via een Groupon-voucher. Met deze vouchers willen de aanbieders de gebruikers vaak op een voordelige manier laten kennismaken met hun product of dienst. Dit hotel sloeg de plank daarbij echter volledig mis. Zo zegt men dat er Wifi beschikbaar is in het hele hotel. Wifi is er alleen in een straal van ca 5 meter rond de receptie. Sterker nog: er is zelfs geen 3G, laat staan 4G-verbinding mogelijk, waardoor je van alle contact met de 'buitenwereld' verstoken blijft. In de map met kamerinformatie staat dat je rekeningen op je kamernummer kunt laten zetten. Toen we dat wilden met onze drankjes op het terras, kregen we te horen dat dat al sinds een jaar niet meer mogelijk was en dat er alléén contant afgerekend kon worden (dus ook niet met betaalpas of creditcard). Houd daar dus rekening mee! De aangeboden kamer (nummer 47) hield niet over: een klein donker hok in een uithoek op de 2e verdieping (geen lift aanwezig!). Je stoot je voortdurend aan tafel en fauteuils. De stekkers van de leeslampjes en wekkerradio moesten zelf achter de nachtkastjes ingestoken worden. De matras op het bed lag goed, maar het enkele kussen was een slappe hap, zoals wel vaker in Duitsland. Voor versteviging kozen we uit een kast een vieze met witte vlekken bedekte fleecedeken. Eigenlijk te goor voor bij het hoofdeind, maar je moet toch wát. Verder staat in de hotelinfo te lezen dat vrijwel elke kamer een balkon heeft. Onze kamer dus niet. De voucher hield ook 1x een driegangen menu in. Zonder uitleg kregen we beiden een kop tomatensoep voorgezet. Op de opmerking dat één van ons geen tomatensoep lustte, werd deze weggenomen en daar kwam niets voor in de plaats. Ook de schnitzel met patat werd zonder vraag of toelichting op tafel gedeponeerd (terwijl we aan het, slechte, saladebuffet stonden), net als het toetje. Zo'n slechte service hebben we nog nooit meegemaakt! De volgende dag hebben we wijselijk buiten de deur gegeten. 's Avonds op de badkamer bleek de wc-bril gammel, de stelknop van de handdouche stuk, de handzeepflacon naast de wasbak leeg (en de tweede dag ook leeg blééf) en je geen ruimte had om je na het douchen af te drogen met een handdoek die op schuurpapier leek. Het enige waar niets op aan te merken was, was eigenlijk alleen het ontbijt: ook de bediening daar kwam een stuk sympathieker over dan de eigenaarsfamilie waar geld verdienen blijkbaar belangrijker voor is, dan de gasten een aangenaam verblijf te bezorgen. Als we voor dit hoteldrama een negatieve score hadden kunnen geven hadden we dat zeker gedaan want dit hotel is zelfs de prijs van een Grouponaanbieding onwaardig,

Kamertip: Kamers op de 2e verdieping hebben geen balkon. Er is geen lift! Blijf weg uit kamer 47: donker en klein.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in een mooie omgeving. Personeel is aardig maar niet professioneel. Praten over andere gasten en roepen naar elkaar. Eigenaar loopt weinig geïnteresseerd in een trainingjack rond. Er zijn wel een aantal sympathieke dames bij. Kamer is eenvoudig maar goed. Eten is eenvoudig. Wifi en mobiel bereik is waardeloos. Het laatste kunnen ze weinig aan doen, het eerste natuurlijk wel

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 12 april 2018

Rustig gelegen midden de bossen. Typisch duits eten maar prima. Kamer was netjes.
Voor mij een minpunt, dieren in de eetzaal toegelaten. Hou er ook rekening mee dat de bazin wil dat hetgeen je consumeert ook kontant betaald. Geen creditcard of 4% erbij, wel gewone bankkaart. Fijne wandelingen in de omgeving. Uiteraard mobiel bereik en wifi onvoldoende, zoals eerder door velen aangehaald.

Datum van verblijf: april 2018