JW Hoogedeure
Oostkapelle, Nederland

Fijn hotel met goede keuken en voorzieningen.

4,0 van 5 bollen26 dec 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel met vriendelijk personeel, goede keuken en voorzieningen. Heerlijk gegeten en een mooie omgeving in de bossen. Zwembad binnen en een kleine fitnessruimte aanwezig. De laatste mag een kleine update qua materialen en ook wat schoner maar verder prima in orde.
Datum van verblijf: december 2023
Kamertip: Neem wandelschoenen mee. Prachtig wandel gebied met routeaanwijzing.
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Voor- en zijaanzicht
    10.9 km van Fletcher Hotel-Restaurant Jagershorst-Eindhoven
    Restaurant
    Meer hotels in Leende bekijken
    Beoordeeld op 28 november 2023 via mobiele applicatie

Gewoon een leuk en gezellig hotel, waar we lekker geslapen in een bosrijke omgeving voor één nacht op doorreis. De kamer waar we geslapen hebben was ruim en schoon. In kamer 217 waar we geslapen hebben, hadden we totaal geen geluidsoverlast. Het was er muisstil. Een ruime kamer met bad. Het ontbijt was zeer prima te noemen.

Datum van verblijf: november 2023
    Beoordeeld op 26 oktober 2023

Prima hotel Mooie ruime en schone kamer .
    Aardig personeel. In het restaurant was her druk, maar ik werd snel te woord gestaan. Eten werd ook snel gebracht en was lekker
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: oktober 2023
    • Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 4 oktober 2023

De enige vriendelijke mens die ik daar gezien heb was de jongen van roomservice. De dames aan de receptie zijn nog niet in staat om je de weg naar je kamer te wijzen. Tot 3 uur 's nachts liepen er feestende mensen over de gangen. In half het hotel moesten de hele nacht lampjes uitgetikt worden die niet uitgingen. Er waren te weinig stopcontacten en die waren allemaal vol. Een aanwezige stekkerdoos was smerig en kapot. Heel onverschillig en onvriendelijk personeel. De kamer was niet schoon maar het allerergste was de badkamer waarvan nagenoeg alle voegen een zwarte schimmel bevatten. Spotten met de gezondheid van je gasten noem ik dat!!! Bij vertrek geen personeel zodat ik niks kon zeggen. Op het mailtje achteraf kwam pas na aandringen een reactie en dat gaf geen inhoudelijk antwoord. Op de mail die ik daarna stuurde kwam helemaal geen reactie meer. Daarom komt nu mijn review openbaar. Van mij de goede raad...Blijf hier weg.

Datum van verblijf: september 2023
    Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 11 september 2023

‼️ Een groot goor bacterie hotel !!! ‼️

Nachtje weg geboekt, komen in de kamer stonk naar rook/wiet. Verhuisd naar kamer 2 waar een grote kotsvlek naast het bed lag. Toen naar kamer 3 wat helemaal vol schimmel zat. Na 3 kamers gehad te hebben besloten om per direct te vertrekken naar huis toe.

Word je aan de receptie afgewimpeld met excuses en dat we maar moesten mailen en wilde niks voor ons oplossen op dat moment aan de receptie want de manager was niet aanwezig. En dan moet je na gaan dat ze €150,- voor deze kamer vragen.

Ik zeg het je mensen boek hier alsjeblieft nooit maar dan ook nooit een kamer want je komt van een koude kermis thuis. Dit hotel is rijp voor geheel plat gegooid te worden zo vies. Mensen lopen hier ziektes op!!

Fletcher Hotel Jagershorst Eindhoven schaam jullie ogen uit jullie kop asjeblieft en doe hier wat aan. Ik vind het zo zielig voor al die andere mensen die dit gaat overkomen of al is overkomen. Mensen boeken een kamer voor heerlijk te ontspannen en het dagelijkse leven te ontvluchten en jullie bieden vieze smerige kamers aan voor de hoofdprijs!!

!! Zie fotos hieronder !!

Datum van verblijf: september 2023
    Beoordeeld op 14 mei 2023

Wij zouden van vrijdag 12 mei tot zondag 14 mei 2023 hier verblijven. Wij hadden kamer 204. Wij zijn 1 dag eerder vertrokken, omdat onze zoon ziek, koorts en andere malaise had en op de kamer 204 was het van de warmte niet uit te houden. De airco deed het niet.
    Ik heb dit ook gemeld aan de receptie en die zouden de technische dienst sturen. Ik heb 2 1/2 uur gewacht op de kamer, maar niemand kwam. Ik heb me toen weer gemeld bij de receptie en daar werd toen doodleuk gezegd dat ze het druk hadden en dat pas maandag iemand daarna kon kijken(daar heb ik wat aan!). Waarom word dit niet meteen gecommuniceerd. Toen wij die zelfde avond vertrokken, werd ons ineens nog een andere kamer aangeboden(dit was wel een andere receptioniste), alsof we van te voren niet serieus werden genomen.
    Wij zijn de vorige keer in januari bij hun geweest en toen was alles super geregeld(zie mijn recensie hier). Dit keer dus niet. Er was ook tijdens ons verblijf een grote fiets happening van Tour d'Asperges(13 mei). Dit zorgde ervoor dat men heel lang rondjes moest rijden op de parkeerplaats, om een parkeerplek te vinden. Tijdens het ontbijt liep het ook niet helemaal geweldig, want er waren niet genoeg borden. De pan cakes waren toen wij kwamen om 9 uur ook al op en werden toen ook niet meer bijgevuld (waren echt helemaal op), terwijl het ontbijt tot 10:30 uur is. Waarschijnlijk werd alles gedaan voor het fiets evenement, maar werden de gewone gasten even op de tweede plaats gezet. We hebben de eerste avond in het restaurant gegeten, want we hadden recht op een hoofdgerecht(zat in arrangement). Hier werd de chef choice aanbevolen en dat hebben we toen met 4 van de 6 personen gekozen. 3 daarvan met zalm. Er werd wel duidelijk gezegd dat de zalm €4 extra kost. Het eten was overheerlijk, maar toen we de rekening kregen stond er 6 x €5 extra op. Ik vroeg om een verklaring. Daar hebben ze even zelf voor moeten overleggen, maar we kregen te horen dat we 4 x €7,50 extra moeten betalen voor de chefs choice. Dit stond inderdaad toen ze mij de kaart lieten zien erop, maar waarom 6 x €5 op de rekening en niet 4 x €7,50 wat ons ook niet was duidelijk gemaakt. We hebben ook 3 x €4 voor de zalm extra moeten betalen, maar dit was terecht en duidelijk gecommuniceerd. Ik vind dit zo jammer, dat ons weekend (met moederdag) niet zo is verlopen als we gehoopt hadden.
    Wij vinden dit een ideale uitvalsbasis voor een paar daagjes weg, maar ik weet niet of we hier nog eens terug komen. Misschien dat we de volgende keer maar weer naar Van der valk gaan, want daar worden klachten wel serieus genomen.
    Ik ben ook benieuwd of de airco maandag 15 mei gerepareerd word in kamer 204 en of niet de volgende gewoon met hetzelfde probleem word opgezadeld.
    Ik denk dat wij net pech hadden met wie aan de receptie zat, want een vorige keer toen wij er waren was er een iets oudere dame, die wel heel betrokken was en super correct.
    Jammer, van dit mooie hotel, maar dit was een teleurstellend Moederdag weekend!

Datum van verblijf: mei 2023