“Mooie authentieke boerderij, gunstig gelegen ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Road56219 ...
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Mooie authentieke boerderij, gunstig gelegen t.o.v. bezienswaardigheden, geschikt voor (iets grotere) kinderen”
Beoordeeld op 13 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Afgelopen meivakantie hebben wij, gezin met drie kinderen, vertoeft in Podere Collesanto. Podere Collesanto is een oude italiaanse boerderij, die mooi is opgeknapt. Rondom de boerderij is een mooi aangelegde tuin, met voldoende gelegenheden voor kinderen om te spelen/sporten. Onze kinderen hebben lekker kunnen voetballen, tafeltennissen en tennissen. Ook is er een voetbaltafel. Het uitzicht is mooi. Je kijkt vanaf een heuvel uit over een Italiaanse vallei. Een auto is nodig. De winkel is niet om de hoek. Het huis is schoon en ouderwets gezellig. Het woongedeelte is gelegen op de 1e verdieping. Deze bereik je met een trap (geen lift aanwezig). Bij koude avonden kun je de woonkamer heerlijk warm krijgen met de houtkachel. Onze gastheer was allervriendelijkst en zeer behulpzaam. Francesco heeft ons erg fijn geholpen toen we problemen hadden met de auto. Wij hebben rechtstreeks bij Francesco geboekt en dit is prima verlopen.
De snelweg ligt niet zover weg. Het vakantiehuis ligt gunstig. Je kunt makkelijk verschillende toeristische bezienswaardigheden bezoeken,zoals Perugia, Assisi, Spello, de watervallen, de kleine stadjes rondom het meer.
Een aanrader voor een bezoek aan Italie met (niet te kleine) kinderen in de meivakantie/herfstvakantie.

Datum van verblijf: mei 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.