Beoordeeld op 20 juli 2018

Hotel met klasse, Mooie kamers, moderne badkamer met apart toilet, lekker eten, allemaal heel netjes, vriendelijk personeel. Mooie verzorgde zwembaden, rustig en altijd plaats. Goede comfortabele ligzetels. Mooi strand en leuke zee. Een aanrader !!!

Verbleef: juli 2018
Beoordeeld op 26 mei 2018

Net als voorafgaande jaren weer terug in mei in dit hotel. Minder goede kamer dan voorafgaande jaren, 1232 aan de buitenkant, wel rustig, en superschoon. Restaurant is prima, overal worden hapjes voor je klaargemaakt, ook de oosterse kok doet erg zijn best en maakt wat je maar wil, om over de kaas-kok maar te zwijgen, heel vriendelijke man bovendien. Petje af voor het personeel en de formule. Zwembad heerlijk, als vanouds, zwembad-bar ook.
Wat ons wel opviel deze keer is dat het hotel voornamelijk Duitse gasten had. Rustige mensen, ideale gasten voor dit hotel. Maar wel jammer is dat je dan het gevoel kwijtraakt dat je Andalucie bent. Ik hoop dat het hotel probeert Spaans te blijven, daar komen we toch voor, een beetje authentiek eten, muziek, gebruiken. Afknappertje was dat het orkestje Boney M opvoerde, met dansje, zo jammer. De zangeressen hebben ook sfeervolle Spaanse muziek op hun repertoire, laat ze dat brengen.

Kamertip: kies voor uitzicht op de tuin
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 mei 2018

zalig hotel, mooie kamers met uitzicht zee, vriendelijk en behulpzaam personeel! Zeker een aanrader - ook de spa is verzorgd. Het eten is gewoon luxe in de hoogste rangen! Zwembaden zijn verzorgd, maar het was een beetje fris voor de tijd van het jaar

Kamertip: misschien een paar tv zenders die ook voor ons verstaanbaar zijn, ipv alles in het Spaans. De nespresso was zeker een pluspunt!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 14 mei 2018

Vakantiebestemming met klasse! Hotel met vriendelijk personeel, dat tegemoet komt aan je grootste wensen en verlangens. Wij hebben genoten deze week van de gastvrijheid, de uitgebreide buffetten, de suite met zeezicht, de verzorgende lichaamsbehandelingen... Het weer was uitzonderlijk minder dit jaar, werd ons verteld, maar dat was positief voor ons stadsbezoek aan Sevilla, en andere uitstapjes. Onze kamer had frontaal zeezicht, met volop zon op het terras in de namiddag. En de roomservice verdient een pluim: ons eigen privé-huwelijksdiner op ons terras hadden ze perfect in elkaar gestoken, met allerhande tapas en zelfs een fles Freixenet als geschenk van de managers! Dit jaar jammer genoeg te fris om volop te genieten van het buitenzwembad... Maar er is natuurlijk ook een binnenzwembad voorzien.

Verbleef: mei 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit prachtige hotel is zijn vijf sterren zeker waard. Perfecte service van het uiterst vriendelijk personeel. Prachtig strand en super poolbar.
De overheerlijke keuken maakt het verblijf onvergetelijk.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden