“Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 4 van 92 Restaurants in Laganas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 juli 2016 beoordeeld

Een klein vis restaurant met ook voldoende keuze uit vleesgerechten.Een relaxte sfeer, super verse producten, heerlijke gerechten en een zeer vriendelijke eigenaar.

25 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk restaurantje waar je echt super lekkere verse vis kunt eten! Leuke bediening mooie entourage! Zeker een aanrader!

22 september 2015 beoordeeld

De kwaliteit van de vis was redelijk niet om naar huis te schrijven. De bediening was vriendelijk en zeer gastvrij en het restaurant vonden wij niet echt gezellig.
De Zwaardvis hebben wij bij anderen wel lekkerder gehad dit was het net niet.
Wij zijn hier 1x wezen eten en gaan hier niet meer naar terug

3 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje op een wat vreemde plek in een zijstraatje van het strand. Maar je kunt hier heerlijk eten, zowel vis als vlees. Niet alles wat op de kaart stond was te bestellen. Mocht de pret niet drukken, het was heerlijk.

3 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk klein vis restaurant. Heerlijk verse producten. Vriendelijke en zeer gastvrije eigenaar. Een echte aanrader!!

Reizigers die Kohili Fish Taverna bekeken, bekeken ook

Akrotiri, Zakynthos

Laganas, Zakynthos

In Kohili Fish Taverna geweest? Deel je ervaringen!