Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Laganas
vanaf US$ 28,05
Meer info
vanaf US$ 43,76
Meer info
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Laganas heeft een niet al te breed zandstrand, heel veel keus aan leuke beachrestaurants waar je ook een bedje en parasol kunt huren. De zee loopt heel langzaam af, en daardoor veilig voor kinderen. Er zijn wat steentjes als je de zee inloopt maar dat is maar heel kort dus waterschoenen daar niet nodig. Wij vonden het een gezellig strand.

Beoordeeld op 27 augustus 2019

Gelijk op de 1e dag bezocht en het is de moeite waard, 5 euro entree p/p en vanaf het terras dagelijks zicht op de beneden zwemmende schilpadden. Strandje stelt niet veel voor, erg klein en snel vol

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

De bekende caretta caretta schildpadden gezien. Huur een speedboot, echt de moeite waard. Je kan ze ook spotten vanaf turtle island. Vind persoonlijk de georganiseerde boottochten niet wat. Ze razen met harde snelheid naar de schildpadden en ook weer weg terwijl ze daar nog zwemmen. We hoorden dat ze hier heel gestrest van worden en de kleintjes het niet overleven en vermalen worden. Het strand is heerlijk

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk strand, waar je heel goed kan snorkelen en zwemmen. Idyllisch gelegen. Toegang via een bruggetje. Er is ook een bar en restaurant met schone toiletten.

Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Lopend vanuit Kalamaki naar Cameo Island, liepen we vroeg in de ochtend door Laganas over het strand. Nou ja, strand, meer een verzameling plastic , flesjes, blikjes, tasjes en zelfs een aanspoelende zwembroek en later een sok. Wat een smerig strand! Verderop kwamen we langs bijna 300 meter strand met boorverhuur ("no license required"), waarvan een paar later bijna over een Caretta vaarden. Doffe ellende dus. Op weg terug lagen de mensen bedje aan bedje, de ene happy hour na de andere. Als je daar van houdt, ben je hier op zijn plaats. Anders vooral ver van weg blijven.