19 mei 2018 beoordeeld

Hartelijke ontvangst, zeer schoon hotel met zeer ruime kamers met balkon. Personeel doet erg zijn best en het eten is prima middels grote buffetten. Alleen wat jammer dat om 18 uur bij het zwembad de kussens en dekjes worden weggehaald van het mini-restaurantje.

Kamertip: Natuurlijk hebben niet alle kamers zeezicht, maar het zicht op het groene laantje tussen de 2 hotelgebouwen is ook leuk en stil.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier de 2de week van mei. Nog niet zo druk, maar voor ons een perfecte tijd om te gaan. Plek genoeg op de ( gratis) bedjes bij het zwembad met uitzicht op de zee. Wij hadden logies met ontbijt. Dit is ons goed bevallen, genoeg erg leuke tentjes om te eten in de buurt. Nog niet alle restaurants in de buurt waren open, maar genoeg keus. Aan het strand waren Cool Peppers, Balsamico en Horizon onze favoriete eettentjes . In de avond een paar keer vanaf de terrassen de schildpadden kunnen spotten die even boven kwamen met hun koppies! In de hoofdstraat was restaurant Panos favoriet . Een erg gezellig familierestaurant dat zeker een bezoek waard is! Aanrader om te gaan doen is een 3 uur durende bootreis ( geboekt in de haven van Agios Sostis , je loopt hier in ongeveer 40 minuten vanaf het hotel naartoe ) we zijn eerst schildpadden wezen spotten ( mooie beelden gemaakt met de go pro) en daarna een bij aantal caves geweest, met als hoogtepunt het zwemmen door de Keri Caves. Al met al genoten van een heerlijke week in Laganas!!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
8 mei 2018 beoordeeld

Wij waren hier in de eerste week van mei, met temperaturen van 26 tot 30 graden. Dit is een perfecte periode om in dit resort te verblijven met vrienden/gezin, etc. In de omgeving is het dan wat rustiger (het uitgaansleven van Laganas is nog niet opgestart). Na de eerste week van mei wordt het langzaam drukker (de kans om schildpadden te spotten - in de zee voor de deur - wordt dan wel groter!). Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en gastvrij. Onze kamer was daarnaast ook erg schoon (elke dag weer)! Wij hadden half-pensioen (ontbijt + avondeten) in het hotel. Het eten is écht gevarieerd en van goede kwaliteit. Het hotel ligt direct aan het strand met (gratis) ligbedjes bij het hotel en betaalde ligbedjes op het strand. Toen wij er waren was hier altijd voldoende plek om te liggen. In de omgeving ligt Kafenio, een chill koffietentje met goede koffie (open 10 - 03). Het binnenzwembad is wat aan de kleine kant, maar de sauna en massage waren wel prima. Ik zou hier even onderhandelen over de prijs of een korting pakken. Ik raad iedereen aan om een auto te huren als je hier bent, zodat je makkelijk rond kunt reizen. PS. Wi-Fi-kwaliteit is OK, je kunt er een Netflixje mee kijken :-). Alternatief is het beschikbare veel snellere Ionianbeach-wifi-netwerk voor 6 euro per dag, dit netwerk is van een andere aanbieder.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben in september een vakantie gevierd van 11 dagen in dit hotel. Een mooi en zeer schoon hotel! In 2015 is het gehele hotel gerenoveerd, wat duidelijk is te zien. Het betreft een 5-sterren hotel, maar dit zal op basis van een andere standaard zijn dan in Nederland. De kamers waren prima, maar vrij standaard. Minpunt aan de kamers was de douche/bad, waar de warmte moeilijk was te regelen en de waterstraal niet hard van was. Pluspunt was de zeer goede schoonmaak.

Ontbijt en diner waren prima. Helaas was ontbijt iedere dag hetzelfde, maar er was wel redelijk wat keuze. Diner was ook prima. Leuk dat er elke dag live cooking was! Pluspunt was het zeer vriendelijke personeel dat volgens mij heel lange werkdagen maakte, maar erg behulpzaam was.

Mooi, prima hotel en vriendelijk personeel!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
25 augustus 2017 beoordeeld

Wij verbleven 12 dagen in dit hotel met allemaal vriendelijke medewerkers. Ontbijt en diner in buffetvorm, de keuze was reuze, voor ieder wat wils. De eetzaal op zich zou iets sfeervoller mogen zijn. De ligging is ideaal, zo van het zwembad trapje af...op het strand. De kamers zijn ruim en worden netjes iedere dag schoongemaakt en de bedden worden vaak van nieuw beddegoed voorzien. 'S avonds kun je naar een strandtent om iets te drinken, maar ook in 'barstreet' gezellig om even langs te gaan. Klein supermarktje en pinautomaat vlakbij hotel. Er is verder geen animatie.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner