Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn deze zomer voor de 6e keer in Hotel Natalie op Zakynthos geweest en het is ons weer prima bevallen.
Alleen vonden wij het dit jaar wel erg rumoerig door de Engelse jeugd, maar dit kwam waarschijnlijk omdat wij normaal begin juni en/of in september komen.
Nu was het in het hoogseizoen.
Jammer is het dat de bar tegenwoordig om 19.00 sluit, normaal deden we na een dag strand nog even een drankje aan de bar met Emil en Anis maar die hebben sinds dit jaar andere werktijden....echt jammer.
Het ontbijt is eenvoudig maar verder prima.
De kamer is altijd schoon en goed.
Wij komen in 2018 zeker weer terug.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 september 2016 via mobiele applicatie

12 nachten hier verbleven en goed naar ons zin gehad het personeel is zeer vriendelijk en een goed onderhouden zwembad.

Alleen vonden wij het bed persoonlijk wat aan de harde kant maar dan schijnt overal in Griekenland zo te zijn

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 mei 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad! Alles op loopafstand, het strand ben je binnen een minuut met heerlijke restaurantjes en barretjes. Overal goed personeel en alles voor een leuk prijsje!

Barstreet ook op loopafstand maar totaal geen last van gehad in het hotel.
Hotel super schoon en vriendelijk personeel! Ook het zwembad daar kun je heerlijk rustig liggen.

Aanrader loop naar het bekende eiland Agios Sostis waar je ook goed kan zitten. Met lekkere muziek en een prachtig uitzicht.

Huur een Quad en boot en verken het eiland, echt de moeite waard.

Echt een top vakantie gehad, zou zo weer terug gaan.

Beoordeeld op 20 augustus 2015 via mobiele applicatie

We hadden dit hotel (appartement) geboekt via Jiba. Bij aankomst vriendelijk ontvangen door de vrouw des huizes. Uitchecken was pas na twaalf uur, dus ons appartement was nog niet klaar (wij kwamen om half 11 al aan). Wel verzekerde ze ons dat we niet al te ver weg moesten gaan, want het appartement kon ieder moment klaar zijn. Mochten onze koffers bij haar neerzetten en onze belangrijkste spullen eruit halen (zwemkleding etc) om vast lekker te kunnen zwemmen. Nog geen kwartier later was ons appartement al klaar. Eenvoudig appartement, maar bevat alles wat je nodig hebt en wat je beloofd wordt. Wij hadden als preferenties opgegeven om een kamer zo hoog mogelijk en met uitzicht op zee. Naar deze preferenties was ook geluisterd. Hotel ligt aan de rand van laganas dus weinig last van de feestende Engelsen, maar dichtbij genoeg om naar laganas zelf te lopen (max 10min). Supermarktje bevindt zich aan de overkant van het hotel en het strand op ong 20m loopafstand. Wij hebben ons hier prima vermaakt!!

Beoordeeld op 1 augustus 2015 via mobiele applicatie

We hadden een zeer mooie, en volgensmij zeer recentelijk gerenoveerd, kamer met zeezicht (406). De kamer zijn modern ingericht en worden elke dag schoongemaakt. De badkamer is alleen een beetje klein, maar wij kwamen bijna niet op de kamer, dus daar stoorde we ons niet aan. Het zwembad bij het hotel is ook knap en een paar keer heerlijk in gezwommen. Leuk personeel dat je graag helpt als je iets nodig hebt. We hadden onze bus gemist naar een festival en ze in no-time een taxi voor ons geregelt die klaarstond, top!
De liggen van het hotel is ideaal. Je zit net buiten het centrum van Laganas en alles is prima te lopen. Wij zaten in het hoogseizoen en eigenlijk geen last gehad van lawaai snacht van de jeugd gehad.