“Kan beter”

Geclassificeerd als nr. 17 van 99 Restaurants in Laganas
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
21 september 2018 beoordeeld

Door het personeel vriendelijk ontvangen. Sfeer vond ik hier minder prettig, niet gezellig ingericht.
Helaas hebben ze niet geserveerd wat ik besteld had, kan gebeuren, maar helaas ontkende de ober dat het het verkeerde gerecht was. Voor mij een reden hier niet weer te komen.
De drankjes waren hier duurder dan in andere restaurants.

Datum van bezoek: september 2018

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede tent! Vooraf tzatziki van het huis.
Hoofdgerecht fajita kip en Seaside salade. Heerlijk vers en precies zoals het hoort. Drankje van het huis en 1 liter (heerlijke) rode wijn voor maar €8. Wij komen zeker terug. Misschien morgen al!

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Seaside is een super leuk restaurant. Het personeel is vriendelijk maar ook vooral heel grappig. Met 2 vriendinnen zijn we meerdere malen bij seaside gaan eten. Omdat het eten heel lekker was maar ook vooral omdat het personeel zo leuk was. Het is echt een aanrader!

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is een echte aanrader de mensen zijn erg gastvrij en super gezellig. Daarnaast is het eten zeer lekker en zijn we er meerdere malen heen gegaan. De sfeer tussen de medewerkers valt heel erg op in positieve zin. Ze onderscheiden zich hiermee heel er met de omliggende restauranten. Het is zeker de moeite om het uit te checken.

23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn acht dagen in Laganas geweest, waarvan we vijf avonden hier hebben gegeten. Iedere avond werden we met open armen ontvangen. In een netjes en verzorgd restaurant.
Het eten was super en er was genoeg keus. Wij hebben iedere avond heerlijk gegeten. De bediening is erg gastvrij en nemen alle tijd voor je.
Dit restaurant is zeker een aanrader voor een onvergetelijke avond.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Seaside bekeken, bekeken ook

Laganas, Zakynthos
Laganas, Zakynthos

In Seaside geweest? Deel je ervaringen!