“Seaside is the place to be”
Beoordeling van Seaside

Seaside
Geclassificeerd als nr. 17 van 99 Restaurants in Laganas
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Seaside is een super leuk restaurant. Het personeel is vriendelijk maar ook vooral heel grappig. Met 2 vriendinnen zijn we meerdere malen bij seaside gaan eten. Omdat het eten heel lekker was maar ook vooral omdat het personeel zo leuk was. Het is echt een aanrader!

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is een echte aanrader de mensen zijn erg gastvrij en super gezellig. Daarnaast is het eten zeer lekker en zijn we er meerdere malen heen gegaan. De sfeer tussen de medewerkers valt heel erg op in positieve zin. Ze onderscheiden zich hiermee heel er met de omliggende restauranten. Het is zeker de moeite om het uit te checken.

23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn acht dagen in Laganas geweest, waarvan we vijf avonden hier hebben gegeten. Iedere avond werden we met open armen ontvangen. In een netjes en verzorgd restaurant.
Het eten was super en er was genoeg keus. Wij hebben iedere avond heerlijk gegeten. De bediening is erg gastvrij en nemen alle tijd voor je.
Dit restaurant is zeker een aanrader voor een onvergetelijke avond.

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sea side is een gezellig restaurant langs de kust van Laganas.
Wij hebben hier 7 van de 10 dagen gegeten en elke dag was weer verrassend.
Eten was heerlijk en de mensen van seaside zorgden dat we ons helemaal op ons gemak voelde.
Vooral de visgerechten waren helemaal top en super vers.
Dus zeker een aanrader als je in Laganas op vakantie bent!

20 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel! Lekker aan het strand de zonsondergang bekeken. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Seaside bekeken, bekeken ook

Laganas, Zakynthos
Laganas, Zakynthos

In Seaside geweest? Deel je ervaringen!