“sea you next year”

Geclassificeerd als nr. 16 van 99 Restaurants in Laganas
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

we waren een weekje in Laganas en sinds de eerste dag zijn we hier geweest. we hebben echt heel erg genoten. ennnn waarschijnlijk gaan we hier volgend jaar werken. zegt genoeg lijkt mij , voor alle Nederlanders zeker naar toe gaan !
super lekker eten , gezellige bediening, mooie locatie, leuke sfeer en goede cocktails ;)
sea you next year

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 8 dagen in Laganas geweest en daarvan zijn we bijna elke dag bij Seaside geweest. Het personeel is echt heel vriendelijk en grappig en we komen zeker volgend jaar terug om er te werken, dus dat zegt alles.

Het is het zeker waard om erheen te gaan!

See you all next year! ❤️

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is lekker, vriendelijk personeel & mooie locatie aan het strand. Toen wij er gingen eten aten er alleen maar Nederlandse jongeren. Helaas kan je buiten niet op je gemak naar de menu kaart kijken zonder dat één van de personeels leden je naar binnen wilt lokken met zijn “goede praatjes”.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant met heel erg aardig personeel en heerlijk eten. Ook is het er erg lekker om overdag op het strand te liggen op de strandbedjes. Als je in laganas bent is dit zeker een aanrader om langs te gaan!

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Entourage is goed, maar niet heel speciaal. Eten is perfect! Met een super uitzicht en goede bediening staat deze tent terecht op nummer 1 op TripAdvisor !

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Seaside bekeken, bekeken ook

Laganas, Zakynthos

In Seaside geweest? Deel je ervaringen!