“SeaSide Laganas - really gooooodddd”
Beoordeling van Seaside

Seaside
Geclassificeerd als nr. 14 van 97 Restaurants in Laganas
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel (in voor een praatje), veel variatie en hebben veel vegetarische gerechten op hun kaart. Aanrader om te eten of drinken als je bij Laganas Beach bent!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je op vakantie bent eet je veel buitenhuis. Langs het strand zijn vele eetgelegenheden. Goed eten voor een redelijke prijs. Echter Seaside sprong eruit. Een goede gevarieerde kaart. Verrassend lekker en een zeer vriendelijke klantgerichte bediening. Uiteraard voor een Griekse prijs.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten voor een normale prijs, vriendelijke bediening, hebben er al vaker gegeten de laatse jaren en we blijven naar de beste terugkomen.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een aantal keer op het strand gelegen en smiddags/saconds hier gegeten.
Ruime keuze en goede kwaliteit.
De obers maken een gezellig praatje met je.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een middagje aan het strand gelegen.
Aardige jongen die ons 'naar binnen haalde'.

Wat gedronken en een borrelhapje gegeten. Was prima

Reizigers die Seaside bekeken, bekeken ook

Zakynthos Town, Zakynthos

In Seaside geweest? Deel je ervaringen!