“Geweldig”

Sirocco Restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 99 Restaurants in Laganas
Keukens: Europees
6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, leuk en vriendelijk personeel.
Proberen Nederlands met je te praten voor zover het lukt.

Snelle bediening.
Met 1 woord, geweldig

Datum van bezoek: september 2018

18 oktober 2017 beoordeeld

Goed eten, voor een betaalbare prijs! Dit restaurant vaak bezocht tijdens onze vakantie. Vriendelijk personeel

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik hebben hier meerdere keren gegeten. Het eten was altijd erg goed en het personeel was super vriendelijk en meedenkend over de keuze van het eten. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2017
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier door een vriendelijke man naar binnen gelokt. De kaar ziet er goed uit alleen is het eten gemiddeld.
Zelf had ik de hamburger waarvan het broodje een simpel wit bolletje was. Bij een hamburger van deze prijs verwacht ik zelf toch iets meer. Mijn vriend had een Mexicaans gerecht met beef maar deze was ook een beetje taai.
We hadden er iets meer van verwacht. De bediening heeft ook niet echt oog voor je.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant, heerlijk eten en heel leuk personeel! In onze vakantie van 8 dagen 3x wezen eten! Echt top!!

Reizigers die Sirocco Restaurant bekeken, bekeken ook

Laganas, Zakynthos
Laganas, Zakynthos

In Sirocco Restaurant geweest? Deel je ervaringen!