“Aanrader! ”

Geclassificeerd als nr. 12 van 96 Restaurants in Laganas
Keukens: Europees
Een TripAdvisor-lid
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik hebben hier meerdere keren gegeten. Het eten was altijd erg goed en het personeel was super vriendelijk en meedenkend over de keuze van het eten. Een echte aanrader.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier door een vriendelijke man naar binnen gelokt. De kaar ziet er goed uit alleen is het eten gemiddeld.
Zelf had ik de hamburger waarvan het broodje een simpel wit bolletje was. Bij een hamburger van deze prijs verwacht ik zelf toch iets meer. Mijn vriend had een Mexicaans gerecht met beef maar deze was ook een beetje taai.
We hadden er iets meer van verwacht. De bediening heeft ook niet echt oog voor je.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant, heerlijk eten en heel leuk personeel! In onze vakantie van 8 dagen 3x wezen eten! Echt top!!

Een TripAdvisor-lid
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker en het restaurant was koel. De bediening was niet heel vriendelijk. En je kan mooi rond kijken op de uitgaansstrip.

19 mei 2017 beoordeeld

Super lekker gegeten! Heel vriendelijk personeel en je voelt je heel welkom! 4 van de 8 dagen hier gegeten en het was iedere keer top. Heerlijk!

Reizigers die Sirocco Restaurant bekeken, bekeken ook

Laganas, Zakynthos
Laganas, Zakynthos

In Sirocco Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

;