“Aardige medewerkers, heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Horizon Restaurant

Horizon Restaurant
Geclassificeerd als nr. 22 van 99 Restaurants in Laganas
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Een paar dagen bij Horizon gegeten. De eigenaar is zeer vriendelijk, alsook de bediening. We hebben gezellig gekletst met iedereen. Het eten was goed, lekker en voldoende per portie. Na afloop nog natafelen (eventueel met locals/bediening) was geen probleem, zeer gezellig! De mensen van Horizon dringen zich niet op als je voorbij loopt, dat trok ons in eerste instantie om er te eten. Tip: cheese pie en de chicken souvlaki.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er niet van plan te gaan eten maar het restaurant waar we wilde was al gesloten...
We bestelde garlic bread vooraf het kwam op een soort flatbread en rook heerlijk, en dat was het. Het smakte nergens naar.
Mijn hoofdgerecht was chicken curry. De kip was goed maar de 'zelfgemaakte' kerriesaus kwam zeker uit een zakje. Te dun en te weinig. Jammer!
De gyros van mijn man wel was goed.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

21 september 2018 beoordeeld

Eten is hier prima en niet duur. Personeel is erg vriendelijk.
Wat ik een enorm nadeel vind, is dat ze ongevraagd brood serveren en dit daarna wel in rekening brengen.

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben bijna elke avond hier gegeten , de uitgebreide menukaart en de gastvrijheid die we hebben gemerkt heeft ons overtuigd. Je wordt hier niet weggekeken en de obers hebben een goede en snelle service. De prijs kwaliteit verhouding is netjes en alle soorten die we hebben geprobeerd op de kaart hebben ons verrast dat er niets wat niet goed of lekker bij zat. Als je hier meerdere avonden komt wordt je als vriend gezien en dat laten ze ook merken. Nikos en Giannis en de hele crew ; Bedankt voor alles

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke dag van onze vakantie aan het strand gelegen. Het personeel is gastvrij en gezellig. Het eten, zowel lunch als avondeten, is erg goed. De prijs/kwaliteit verhouding is goed! Een echte aanrader!

Reizigers die Horizon Restaurant bekeken, bekeken ook

In Horizon Restaurant geweest? Deel je ervaringen!