“Gezellige avond eten met sfeer”
Beoordeling van Horizon Restaurant

Horizon Restaurant
Geclassificeerd als nr. 18 van 95 Restaurants in Laganas
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond van onze vakantie gegeten bij Horizon. 'S middags door een propper gelokt met een verhaaltje dat er leuke griekse muziek en dans zou zijn. Tevens zouden we met het laten zien van het visitekaartje een gratis cocktail krijgen. 'S avonds terug gekomen en prima gegeten (niet super hoogstaand, maar prima eten voor een goede prijs). Om 21.00 uur begon de griekse dans en muziek, die zorgde voor een onwijs leuke sfeer in het restaurant. Na ons eten ook de beloofde cocktail gekregen.
Wij vonden dit restaurant zeker een aanrader!

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi verhaaltje als je er langs loopt. Ja kom hier eten mooie balkon met uitzicht over zee ( ja idd mooi) en na het eten gratis 2 grote cocktails van het huis hier heb je mijn handtekening en kaartje geef die Af en je krijgt 2 gratis cocktails.

Dag later wij gaan daar eten. Het eten was Oke niet bijzonder maar ook niet slecht. Maar die cocktail wist niemand meer wat vanaf ondanks het kaartje....

22 augustus 2017 beoordeeld

Hier gegeten op aanraden van de buren in het hotel. Hier 3 avonden uiteten geweest en de griekse avond bijgewoond(deze is niet heel speciaal). Ook een keer pizza en snacks afgehaald, dat is hier dus ook mogelijk.

De service is echt hier top met veel aandacht voor alle tafels en tijd voor een persoonlijk praatje. Eten is ook goed en verschillende gerechten smaakten hier allemaal goed. Al met al elke avond een goede ervaring gehad, één keer boven gezeten was ook een leuk uitzicht geeft over de baai van Laganas.

Cocktails zijn hier niet echt een aanrader en niet met de lekkerste ingrediënten gemaakt.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, zeer betaalbaar. Wanneer je iets eet/drinkt mag je de gehele dag gebruik maken van de zonnebedden. Personeel is attent.

23 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk eten, vriendelijk personeel.
Je hebt er een voor,- hoofd- en nagerecht voor een betaalbare prijs.
En de gratis cocktail was ook erg lekker!

Reizigers die Horizon Restaurant bekeken, bekeken ook

Laganas, Zakynthos

In Horizon Restaurant geweest? Deel je ervaringen!