“Grieks traditioneel”

Keukens: Grieks, Steakhouse, Fastfood, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier vind je veel Grieken die een avondje gezellig uit eten gaan. Meestal is dit een goed teken. Nu dus ook! Panos is een traditioneel Grieks restaurant, geen poespas, gewoon goed Grieks eten! En aanrader dus!!

Een TripAdvisor-lid
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een aantal keer gegeten en het was elke keer weer super lekker. Het personeel is super vriendelijk en niet opdringerig zoals de meeste.

Wij zijn door een vriendelijke man naar binnen 'gelokt'

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier echt heerlijk gegeten. De sirloin steak is echt een aanrader! Met een gerust hard durf ik hier alles van de kaart e bestellen en dat is bij de meeste restaurants in Laganas helaas niet het geval. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten in een all incl hotel maar hebben van de 14 dagen hier 10 keer gegeten. Top restaurant altijd vol maar personeel blijft vriendelijk en het eten is uitmuntend. Top!!

22 augustus 2017 beoordeeld

Hier gekomen door tripadvisor en aanraden van medewerkers in het hotel. Ondanks de grootse drukte toch een topservice met aandacht voor iedere tafel, personeel werkt keihard.

We hebben hier ook erg goed gegeten en naar ons zin gehad, is wel een erg volgestouwde tent waarbij je dicht op elkaar zit. 's Avonds ook altijd vol en dat is voor mij een goed teken dat de mogelijkheid op verse gerechten groter is door de grote omloop. Al met al zeker een aanrader om een avond(of meer) te gaan eten.

Reizigers die Panos bekeken, bekeken ook

In Panos geweest? Deel je ervaringen!