“Beachbar”

Boulevard Restaurant Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 103 Restaurants in Laganas
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een toplocatie gelegen beachbar waar je waanzinnig lekker kan eten en cocktails kunt nuttigen, onder leiding van een nederlands/grieks stel zal u aan werkelijks niets ontbreken. Een absolute aanrader.

12 september 2019 beoordeeld

Het was onze 2e avond in laganas. We liepen langs en we werden in het Nederlands aangesproken. Wij wilden juist het Grieks ervaren en wilden doorlopen. Uiteindelijk toch naar 'binnen' gegaan en... Het eten was echt erg lekker en de service?? Buitengewoon top! Echt super vriendelijk, niks is te veel.
Het was zo fijn en gezellig dat we later nog een paar keer terug zijn geweest voor een lekker dessert en cocktails. Onze laatste dag hebben we wederom daar gegeten (lunch ivm vlucht naar huis) en weer goed! Van onze dagen in Laganas en omgeving was dit het lekkerste restaurant.
Dus: aanrader voor eten, dessert, cocktails en een erg leuke avond met vriendelijke eigenaren en personeel!

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en drinken met gezellige mensen, top Service en prachtig uitzicht! Nederlands sprekend personeel.

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier al een paar keer geweest om een dessert te eten, die zijn echt overheerlijk.
Nu ook maar eens terug voor een hoofdgerecht.
Ik had gegrilde zeebaars, die was heerlijk, lekkere oven aardappels en gegrilde groenten erbij.
Je zit gezellig aan het strand en wordt vriendelijk ontvangen.

9 september 2019 beoordeeld

In september een week in Laganas geweest. Op meerdere locaties gegeten maar hier was het toch altijd wel erg lekker! Als we er niet aten gingen we er nog wel eens heen voor de heerlijke cocktails. Hele lieve eigenaren, prima prijzen en een fijne sfeer. Mooie locatie aan het strand! Zeker een aanrader voor een hapje en een drankje (of een paar meer :) )

Reizigers die Boulevard Restaurant Beach Bar bekeken, bekeken ook

Laganas, Zakynthos

In Boulevard Restaurant Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!