“Zeer goed”

Geclassificeerd als nr. 15 van 92 Restaurants in Laganas
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden beetje onze twijfels over het eten. Zo goedkoop kan nooit goed zijn. Maar wat waren we blij verrast. De ik had zwaardvis besteld. De beste die ik ooit gegeten heb.

Een TripAdvisor-lid
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig. Super aardig personeel! En een fantastische service. Ook de strand bedden liggen super. De burgers zijn een echte aanrader voor een tussen de middag snack.

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb er twee keer gegeten, wat mij gelijk opviel was de onvriendelijke houding van de ober. De gyros was dan weer wel goed, maar die is over het algemeen overal goed. Bij de tweede keer dat we bij Tasos gingen eten was het gewoon beroerd, taai vet vlees en een karig beetje. Heb gegeten wat niet gumde in mijn mond en heb de rekening maar gevraagd. Dit was voor mij de laatste keer dat ik daar gegeten heb. In mijn optiek heeft Tasos een beetje een overgewaarde beoordeling, of de kwaliteit is flink afgenomen.

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier van onze lunch genoten. Het eten was prima alleen echt een commerciële toeristische trekpleister. We missen hier de Griekse ambiance en daarom is het voor de lunch prima.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig zoals je op je wenken bediend wordt door deze hardwerkende Grieken! Roberto op het strand is geweldig hij spreekt een beetje Nederlands lacht altijd en je hoeft maar iets te vragen en hij regelt het voor je! De restauranthouder George (jiorges) is een hele vriendelijke man, altijd in voor een geintje en een drankje!

Wij gaan volgend jaar weer!

Absolute aanrader!

Tasos taverna is de place 2 be in laganas

Groeten

Emiel en Stephania (op zn Grieks)

Reizigers die Tasos Taverna bekeken, bekeken ook

Laganas, Zakynthos
Laganas, Zakynthos

In Tasos Taverna geweest? Deel je ervaringen!