“Heerlijke lunch voor een goede prijs!”
Beoordeling van Achilles

Achilles
Geclassificeerd als nr. 7 van 88 Restaurants in Laganas
2 weken geleden beoordeeld

We hadden gegrilde zalm en een mixed grill. Het eten was heerlijk gegrild en veel. Van het huis bruchettas gekregen. Een aanrader om hier een keer te eten!

Datum van bezoek: juli 2021

27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pita chicken gyros was heerlijk. Gratis voorafje gehad, toast met tomaat. Eigenaar was een aardige man met humor.

17 september 2019 beoordeeld

Tijdens onze vakantie hebben we twee keer gegeten bij Achilles, goede service en heerlijk eten! AANRADER!

17 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 salades besteld, de Griekse salade was behapbaar en aan een iets te dure kant. De Achilles Salade was niet bijzonder en smaakte wel goed. Wij kregen een voorafje van de eigenaar en om uiteindelijk ook een pannenkoek als afsluiter. Ja en ik kan bevestigen dat de eigenaar iets te vreemd gedrag vertoont.

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel al zegt, was het eten oké maar niks speciaals. De moussaka was OK, hoewel de bechamelsaus laag wat te 'chewy' was naar mijn zin. Tip: laat je Griekse gerechten in hun waarde en serveer niet overal friet naast (zoals bij de moussaka? Nergens voor nodig).

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Achilles bekeken, bekeken ook

Laganas, Zakynthos
Laganas, Zakynthos

In Achilles geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.