“Beste pizza's van Kamari!!!”
Beoordeling van Il Forno Pizza and Pasta

Il Forno Pizza and Pasta
Geclassificeerd als nr. 2 van 134 Restaurants in Kamari
Keukens: Grieks, Italiaans
Dineropties: Bezorgen
Dineropties: Bezorgen
1 juni 2018 beoordeeld

Overheerlijke pizza's!!! Toegegeven, het kan gezelliger, maar niet lekkerder dan hier :)
Super prijs/kwaliteit verhouding.

Tip: bestel rucola op je pizza. Heel vriendelijke bediiening.
Ook afhaal is hier mogelijk.

admin_ilforno, Ιδιοκτήτης van Il Forno Pizza and Pasta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2018

Heel erg bedankt voor je mooie woorden Roel! Het is erg belangrijk voor ons om gelukkige en tevreden klanten te dienen die hun ervaringen zullen delen met de rest van de Trip Advisor gemeenschap !!!!!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschillende keren gegeten bij Il Forno tijdens onze vakantie. Zowel de pasta's en de pizza's zijn heerlijk en niet duur. Mijn vriend noemde zijn spaghetti carbonara zelfs het "lekkerste wat hij ooit gegeten heeft". Ook het garlic bread was heerlijk! Hele vriendelijke mensen die je meteen op je gemak laten voelen en het eten is snel klaar. Echte aanrader als je in Santorini bent en snel, goedkoop maar toch lekker wilt eten.

admin_ilforno, Ιδιοκτήτης van Il Forno Pizza and Pasta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2018

Thank you very much for your nice words Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 mei 2018 beoordeeld

Tijdens onze vakantie op Santorini hebben we twee keer eten gehaald bij Il Forno. De ongelooflijk sympathieke host geeft je meteen een warm gevoel. We hebben één keer pizza gehaald en zijn een tweede keer op het terras pizza gaan eten. Heerlijk en erg goedkoop.

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de weinige plekken in Kamari waar je ovenheerlijke pizza's kunt halen zeer zeer lekker en zeker een aanrader!

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten tegen een prima prijs. Vriendelijk personeel en snelle bediening. Top! Zeker een leuke tent om nog eens wat te eten.

Reizigers die Il Forno Pizza and Pasta bekeken, bekeken ook

In Il Forno Pizza and Pasta geweest? Deel je ervaringen!