Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij een gezin met 3 kinderen hebben een fantastische vakantie gehad. Het personeel is erg vriendelijk en ook de animatie doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Vanuit het park loop je zo de haven in waar ook van alles te doen is. Dank aan Isma en de rest van het personeel voor onze leuke vakantie.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Roc H, Director de Relaciones con Clientes van Apartamentos Roc Lago Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Dear guest,

On behalf of the team who work in roc hotels and in particular the quality and customer service departments which wish you a warm welcome.
Firstly we should like to thank you for spending your valuable time in sending us your comments.
We would like to express our sincerest apologies for the inconveniences suffered during your stay and assure you that your comments have been sent to the management.
Concerning your comments about the cleanliness of property we should inform you that we follow a strict cleaning programme which is constantly monitored to meet the standards of our hotel.

The health and well-being of our clients is a priority.

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Het is een prima eenvoudig complex.
Goed ontbijt en avond eten.
Zijn zeer kindvriendelijk! En ook heel behulpzaam.
We hadden een 3kamer appartement met mooi uitzicht over de haven en de zee.
De kamers zijn eenvoudig maar netjes badkamer met bad hadden wij zacht er netjes uit.
De bedden slapen goed. Alleen 2 losse matrassen, dat is alleen wat minder maar verder goed geslapen.
Elke avond is er wat te doen voor de ouderen muziek met optredens.
Op de dag is er ook van alles te doen.
Het is een eenvoudig complex voor niet al te veel geld.
En het is echt waard voor wat je krijgt!
Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Dear guest,

The health and well-being of our clients is a priority.

Beoordeeld op 26 juni 2017

Wat een ontzettend leuk park! Wij wilden graag in de buurt van de haven zitten, van waaruit we met een huurauto het eiland konden verkennen. Dit is een leuke plek om te verblijven. De gezelligheid van de haven is vlak bij en op loopafstand van winkeltjes en restaurantjes. Wij waren positief verrast door de service van het personeel en het onderhoud van het park en de appartementen. Er wordt iedere dag schoongemaakt, zowel het park als de huisjes. Wij hadden ontbijt bij ons verblijf, dit was erg goed. Het personeel is geweldig. Spontaan en zeer klantvriendelijk. Een fantastische vakantie gehad hier, onze zoon van 4 wilde niet meer naar huis.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 22 juni 2017

Prima appartementen. Goede bedden. Elke dag schone handdoeken. Twee zwembaden: één druk met animatie, een lekker rustig. Op loopafstand van het haventje met veel restaurantjes. Strand ook op loopafstand.
Nadeel: erg veel gezinnen met kinderen onder de vier jaar ( buggy-eiland). Daar heb je vooral last van op de heen en terugvlucht.

Kamertip: De appartementen met twee slaapkamers zijn lekker ruim. Begane grond is prettig.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 mei 2017 via mobiele applicatie

10 dagen verbleven met driejarige in drie kamer appartement inclusief ontbijt.
Appartement voldoet. Slaapkamers en badkamer zijn ruim genoeg. Keuken, keukenspullenen kasten iets verouderd en wel toe aan vernieuwing.
App.complex ligt in de haven. Om de hoek bij verschillende restaurantjes en Bushalte naar ciutadella.
Personeel heel erg vriendelijk en oprecht vriendelijk en kindgericht.
Ontbijt is uitgebreid en goed.
Appartement is elke dag schoongemaakt, bedlinnen en handdoeken elke dag vervangen.
Leuk verblijf gehad en zou zeker terugkomen.
Een moderner appartement zou het perfect maken.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie