“Eten is okey, personeel top!”
Beoordeling van Asador On Egin

Asador On Egin
Geclassificeerd als nr. 7 van 45 Restaurants in Cala'n Bosch
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten, beef stroganoff en beef tenderloin en spaghetti voor onze dochter. Alles prima op smaak en verder niet heel bijzonder maar wel smaakvol. De uitblinker was het personeel, heel behulpzaam, vriendelijk en vermakelijk voor iedereen. Het terras zat vol maar we werden snel geholpen. Aanrader!

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk rundvlees gegeten. Mooi stuk vlees en perfect bereid.

Mooie locatie en tevens kindvriendelijk. Zeer zeker een aanrader!

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelokt door het goede betoogje van de man aan de boulevard en de reviews uit Tripadvisor besloten hier te gaan eten. Veel keuzemogelijkheid in gerechten. Goede service, kwaliteit en prima prijs. Zeker een bezoek waardig.

3 september 2017 beoordeeld

Vandaag voor de tweede maal hier wezen eten omdat de eerste keer uitstekend was. De lamsbout uit de oven was heerlijk van smaak en super gaar. Ook de ossenhaas van mijn vrouw was heerlijk mals. Geen taai stukje te bekennen. Erg vriendelijk personeel. Vandaag ossenhaas van de steengril gegeten. Ook deze was weer heerlijk mals. Lekkere wijn in goed gevulde glazen.Voor we naar huis gaan gaan we zeker nog een keeer

3 augustus 2017 beoordeeld

Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt (of doet poging tot) meerdere talen. Het menu is uitgebreid en niet de duizend-in-een-dozijn pizza's zoals de meeste andere zaken. Er is veel keus in vlees en vis. Verwacht ook hier niet de meest culinaire gerechten. Ze zijn simpel, maar zeker van smaak. Voor- en nagerechten lijken wat minder aandacht aan besteed te worden, maar ook die zijn prima. Zeker voor de prijs een goed restaurant. In vergelijking met de overige zaken die er zitten zelfs veel beter (maar dan ook stukje duurder)

Reizigers die Asador On Egin bekeken, bekeken ook

Cala'n Bosch, Menorca

In Asador On Egin geweest? Deel je ervaringen!