“Heerlijk!”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk rundvlees gegeten. Mooi stuk vlees en perfect bereid.

Mooie locatie en tevens kindvriendelijk. Zeer zeker een aanrader!

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelokt door het goede betoogje van de man aan de boulevard en de reviews uit Tripadvisor besloten hier te gaan eten. Veel keuzemogelijkheid in gerechten. Goede service, kwaliteit en prima prijs. Zeker een bezoek waardig.

3 september 2017 beoordeeld

Vandaag voor de tweede maal hier wezen eten omdat de eerste keer uitstekend was. De lamsbout uit de oven was heerlijk van smaak en super gaar. Ook de ossenhaas van mijn vrouw was heerlijk mals. Geen taai stukje te bekennen. Erg vriendelijk personeel. Vandaag ossenhaas van de steengril gegeten. Ook deze was weer heerlijk mals. Lekkere wijn in goed gevulde glazen.Voor we naar huis gaan gaan we zeker nog een keeer

3 augustus 2017 beoordeeld

Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt (of doet poging tot) meerdere talen. Het menu is uitgebreid en niet de duizend-in-een-dozijn pizza's zoals de meeste andere zaken. Er is veel keus in vlees en vis. Verwacht ook hier niet de meest culinaire gerechten. Ze zijn simpel, maar zeker van smaak. Voor- en nagerechten lijken wat minder aandacht aan besteed te worden, maar ook die zijn prima. Zeker voor de prijs een goed restaurant. In vergelijking met de overige zaken die er zitten zelfs veel beter (maar dan ook stukje duurder)

Datum van bezoek: juli 2017
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is heel vriendelijk en attent, werkt heel hard. Je kunt er goed zitten en voor de kinderen zijn er mooie stoelen beschikbaar. Het eten was prima naar niet hoogstaand. Ik had zelf een visspies. Deze was aan de droge kant en een beetje te lang gegrild. De kip/geitenkaas maaltijd salade (opvallende combi ) was zeer smakelijk.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Asador On Egin bekeken, bekeken ook

Cala'n Bosch, Menorca

In Asador On Egin geweest? Deel je ervaringen!