“uitstekend gegeten en goede service”
Beoordeling van La Fontana

La Fontana
Geclassificeerd als nr. 11 van 46 Restaurants in Cala'n Bosch
Keukens: Brits
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

we hebben hier heerlijk gegeten voor het diner en de service was zeer vriendelijk

de spies is aan te bevelen overigens alsmede het Oreo toetje

goede prijs/kwaliteitsverhouding

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten rond lunchtijd in het voorseizoen. Het personeel is erg vriendelijk allen de broodjes vielen iets wat tegen (erg weinig beleg en ingrediënten vergeten) maar verder okey. Savonds ook nog een drankje gedaan met livemuziek.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk pleintje voor een biertje. Eten is matig. Wij bestelden een plank met diverse soorten vlees, dit alles was volledig doorbakken. Niet doen dus!

15 augustus 2017 beoordeeld

We hebben hier vaak gegeten, het is goed, prima service en allemaal tegelijk je eten, maakt niet uit met hoeveel personen je er bent. Personeel is vriendelijk. 4 jaar gelden waren we op Menorca en dit jaar weer. Uiteraard weer bij La Fontana wezen proberen, en nog net zo goed als destijds. Ook een leuke locatie met vanaf 20:00 uur live muziek. Sommige mensen hebben vast wel wat te klagen, misschien gaat het ook wel eens fout, maar wij hebben alleen maar positieve ervaringen. Dus een echte aanrader. Het restaurant er tegenover Toro Negro, 3x zo duur, en daar was de steak taai....dus dan is de keuze makkelijk gemaakt :-)

2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er uit als fastfood lunch tent of juice bar. Personeel niet heel gastvrij. Pizza is erg dun (is meer een flammkuchen) maar smaakt verder goed. De Griekse salade valt nogal tegen en bevat enorm veel rode ui. De kwaliteit ervan is matig. De tafels doen denken aan een snackbar. Niet mijn tent.

Reizigers die La Fontana bekeken, bekeken ook

Cala'n Bosch, Menorca

In La Fontana geweest? Deel je ervaringen!