Villa Florida(Caleta de Fuste)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

Barcelo Castillo Beach Resort(Caleta de Fuste)
  • Zwembad
Barcelo Castillo Royal Level(Caleta de Fuste)
  • Aan het strand
Eurostars Las Salinas(Caleta de Fuste)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Zwembad
Hotel Elba Palace Golf(Caleta de Fuste)
  • Gratis parkeren
Hotel Elba Sara(Caleta de Fuste)
  • Gratis ontbijt
  • Zwembad
Barcelo Fuerteventura Thalasso Spa(Caleta de Fuste)
  • Gratis ontbijt
  • Zwembad
Broncemar Beach(Caleta de Fuste)
  • Restaurant
10 oktober 2017 beoordeeld

Hotel met een uitstekende service, je voelt je meteen welkom. De accomodatie en de service achteraf moeten nodig gerenoveerd worden. Na de incheck voelden we ons als koeien die gemolken moesten worden... Jammer, want de ligging en het weer zijn perfect.

Kamertip: Kamers op verdieping 3 hebben een gemeenschappelijk terras
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
SHERATONFUER, Manager van Sheraton Fuerteventura Beach, Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2017

Dear Robby W,
Thank you for taking the time to give your feedback with regards to your stay at the Sheraton Fuerteventura Beach, Golf & Spa Resort.
Please accept our sincere apology. We have shared your feedback with the appropriate hotel team.
We hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Fuerteventura.

8 juli 2017 beoordeeld

Wij hebben een topvakantie gehad! Heerlijk genoten. Alles werd tot in de puntjes verzorgd. Wij hadden de deluxe room op de 4e verdieping met een super mooi uitzicht op het zwembad, de tuin en de zee.
Sergio, de manager met de lichte ogen van het restaurant zorgde dat het ons aan niets ontbrak tijdens het ontbijt. Alvorens wij weggingen heb ik hem ook van harte bedankt.
De receptie was ook zeer behulpzaam. Zij stonden meteen klaar om te helpen.
De kamers waren netjes. Er werd elke dag schoongemaakt en elke dag lagen er schone baddoeken.
Het zwembad was schoon en netjes. Het wordt goed onderhouden.
Vanuit het zwembad loop je binnen een mum van tijd naar het strand. En het strand is adembenemend. Heerlijk gezwommen. Visjes gezien. Helder water. Het is een zandstrand. Je kunt zo het water in.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zullen ongetwijfeld weer terugkomen.

Kamertip: Neem een kamer op de 4e of 5e verdieping met uitzicht op zee. Het uitzicht is adembenemend.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
SHERATONFUER, Manager van Sheraton Fuerteventura Beach, Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2017

Dear viemay,

Thank you for sharing your experience at the Sheraton Fuerteventura Beach, Golf & Spa Resort.

Looking forward to welcome you very soon, we shall pass on your beautiful words to Sergio :)

Thank you again for your time and come visit us again soon!

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

5 sterren is vergeleken bij andere door ons bezochte 5 sterren hotels iets te hoog gewaardeerd maar het is n heerlijk hotel om te verblijven.
Premium de luxe kamer bovenste etage was top.
Eten was goed. Personeel super vriendelijk en service gericht.
Prachtig uitzicht. Prima strand. Lekker rustig gelegen (vinden wij iig prettig). Zeer kindvriendelijk, zelfs potjes voeding bij het diner..handig voor onze kleindochter van 11 maanden.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
SHERATONFUER, Manager van Sheraton Fuerteventura Beach, Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2017

Dear Corina1961,
We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.
Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service.
Thank you again for your time and come visit us again soon!

5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer, presidential suite, was subliem! Schoon! Ruim! Heerlijke bedden, de douche was veel beter als thuis!
Erg groot en zonnig terras, uitkijkend over zwembaden en zee. Helemaal niks mis mee!

Ontbijt, erg uitgebreid! Alles wat je je kunt wensen was er, alleen de scrambled eggs/beans/sausages/bacon alles wat warm hoort te zijn was lauw!
Bediening traaaaaaaag! Vaak kwamen ze om koffie vragen als je al klaar was.... opruimen gebruikte borden gebeurde amper.

Buffet-restaurant slecht, ook hier weer heel veel koude gerechten (terwijl het warm hoort te zijn!) bediening loopt 5 x keer langs tafel en ruimt nog niets op!

Voor ons, eens maar nooit weer!

Verbleef: november 2016, reisde met familie
SHERATONFUER, Manager van Sheraton Fuerteventura Beach, Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2016

Beste Anneke R

Hartelijk bedankt om de tijd te hebben genomen om je opinie over je vakantie in het Hotel Sheraton Fuerteventura te delen op Tripadvisor.

Het is een plezier te lezen dat jullie tevreden waren met de kamer en het hotel op zich maar natuurlijk betreuren we het lezen van uw teleurstelling met de service in het restaurant en de temperatuur van het eten waarvoor we ons natuurlijk verontschuldigen.

Weet aub dat je commentaar werd gedeeld met de verantwoordelijken van de betrokken departementen om onze dienstverlening op dit vlak te verbeteren voor onze toekomstige klanten.

We hopen toch een nieuwe kans te krijgen om je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Vele groetjes van al het personeel van het Hotel Sheraton Fuerteventura.

Vriendelijke groeten
De directie

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte plaats om batterijen terug op te laden! Relax aan het witte strand. Keuze tussen verschillende restaurants en Beach club. Mooie ruime kamers en netjes onderhouden. Management is een Jonge ploeg die veel ambitie hebben om de service naar de klant toe nog te verbeteren.

Verbleef: mei 2016
SHERATONFUER, Director General van Sheraton Fuerteventura Beach, Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2016

Cher client,

Toute l’équipe du Sheraton Fuerteventura vous remercie infiniment pour vos charmantes paroles.

Celles-ci sont une motivation pour notre personnel qui fait de son mieux afin de satisfaire notre clientèle
Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans notre établissement lors de votre prochain séjour.

Meilleures salutations,

Javier Rufino