“Slechte bedden, wel schoon en goed eten.”
Beoordeling van Hotel Costa Caleta

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Costa Caleta
Beoordeeld als nr. 9 van 23 hotels in Caleta de Fuste
22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier 8 nachten. Na 2 nachten zijn we van kamer verhuisd. Bed was niet op te slapen! Zo doorgezakt. 2e kamer was oke maar kon ook beter.

Eten was goed. Brede keuze en variatie per dag. Het personeel is erg leuk met kinderen!

Verder is het wel allemaal netjes schoon en doet men zijn best om het schoon te houden.

Hotel geeft aan WiFi te hebben maar deze is meer en deel van de tijd niet beschikbaar. Geen verbinding mee te krijgen. En als je verbinding hebt is de snelheid erg laag.

Verder zijn er nog veel schoonheidsfoutjes waar we over struikelden (minigolfbaan die een opknapbeurt kan gebruiken. Dak zwembad waar het stinkt.)

Daarnaast kan een groot deel van de handdoeken beter vervangen worden. Deze zien er niet erg netjes meer uit. Functioneel zijn ze prima.

Hotel met potentiaal!! Kan erg mooi worden als er wat puntjes opgeknapt worden. Medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk! Doen echt hun best voor je!!

Tip for the hotel: upgrade the beds first!

Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie

29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie hotel, altijd kraaknet! Zowel ontbijt, lunch als dinner in buffetvorm met veel keuze en lekker eten. Aangenaam zwembad en terras. Drank in bar in glazen, enkel bij zwembad in bekers.Enig minpuntje is de animatie die beter kan.

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
5 januari 2016 beoordeeld

de kamers zijn ok. Matrassen zijn vreselijk, Geen warm water, verschillende keren gaan reclameren, je moet wel 20 minuten wachten zei de receptionist ! Wifi 25 euro per week en heel slechte verbinding. Het restaurant was verschrikkelijk luidruchtig, Personeel constant borden en bestek aan het bijvullen met heel veel lawaai, eten was ondermaats.
Of als je wat later in het restaurant aankwam, was er bijna niets meer. Hygiene van de tafellakens liet ook te wensen over... Plekjes werden snel met een vodje weggeveegd , snel een bord erop en klaar !

Zwembad koud.. en om 10 u s'morgens al luidruchtige muziek, geen rustig plekje .
Het prachtige land en de zon heeft toch veel goed gemaakt !

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
AbigailMandujano, Public Relations Manager van Hotel Costa Caleta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2016

Dear guest,

Thank you for sharing your review on TripAdvisor.

We are concerned to hear that you did not experience our usual standard of service and the warmth extended by our colleagues during your recent visit. Yet, we appreciate you comments as we always strive for excellent service.

Thank you also for choosing us for your recent holiday and we hope to have another chance to welcome you back for a truly delightful stay you rightly deserve.

Best regards,

27 juni 2015 beoordeeld

Heel proper hotel. Dagelijks vers eten en groenten, voor ieders wat wils. Vlees-vis-vegetarisch. Super vriendelijke en helpvolle bediening en personeel. 2 zwembaden aanwezig waar animatie is voorzien maar het leuke is dat er ook een groot dakterras is waar 2 kleinere zwembaden zijn met jacuzzi. en waar je meer geniet van de stilte en privecy. een goeie aanraader!!

Kamertip: niet boven de animatieruimte ( als je vroeg gaat slapen kan je wel wat lawaai ondervinden)
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Hotel H, Public Relations Manager van Hotel Costa Caleta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2015

Geachte heer Pieter,

Thank you very much for you lovely review at Tripadvisor.

‘Super Vakantie’ is a perfect title for what you describe as your holidays in Hotel Costa Caleta.

Our staff will be more than happy to receive such a glowing feedback! Comments such as yours make us proud of being part of the Costa Caleta family and make us keep the hardworking; our crew know that a happy client is our best reward.

We deeply hope to hosting you once again and be part f your ‘Super Vakantie’.

20 mei 2015 beoordeeld

Plus:
- centrale ligging op het eiland en in Caleta (alles op wandelafstand en toch rustig)
- zwembad zeer proper, mooie vorm, genoeg zetelbedden
- zeer uitgebreide fitnessruimte
- grote keuze aan dranken (je kan ook makkelijk je flesje mineraalwater opvullen)
- kwaliteit en variatie van eten (Spaans/Engels) - dagelijks drie warme groenten, vis en 2 vleesbereidingen - paëlla - pasta/witte rijst/frietjes
- kamers ruim genoeg met veel bergplaats, terras met waslijntje
- altijd gratis parkeerplaats voor het hotel gevonden
- zeer vriendelijk receptiepersoneel
- open showcooking keuken proper onderhouden
- rolstoeltoegankelijk (hellingen, liften)
- aanwezigheid folders bezienswaardigheden

Min:
- beperkt animatieprogramma met veel herhaling
- vanaf 10u luide muziek aan het grootste zwembad
- moeilijk bestek te vinden in het restaurant
- bijbetalen voor veel dingen: wifi, voorverpakte ijsjes, weegschaal voor koffers, tv
- zeer trage wifi
- kamers boven de rokerspatio van de bar: zeer luidruchtig tot na middernacht

Kamertip: Geen kamer boven de rokerspatio van de bar nemen!
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner

Geachte heer/mevrow,

First of all, we would like to let you know how much we appreciate your review on Tripadvisor.

We are so glad to read that you have found our hotel very pleasant. As you said, our privileged location makes our hotel an excellent option for leisure. We can not be happier to read that you have found many positive features in our facilities and services.

We take note of those details that you have written about and be sure we will make the necessary improvements in order to give that excellent service that makes a difference.

We hope you can come back soon and enjoy once again Fuerteventura.

19 maart 2015 beoordeeld

zeer goede ligging,uitstekende accomodatie,zeer vriendelijk personeel.
alles héél proper.
ontbijt héél goed,meer veel vers fruit.
middageten ook goed,avondeten kon beter.
Er is voldoende variatie maar de koks kunnen niet goed koken.
groenten flauw van smaak,vis steeds te veel gebakken en dus uitgedroogd,wat jammer was.

Kamertip: kamers met zicht op zwembad zijn de beste
  • Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner

Geachte mevrow Rita,

Thank you so much for posting your review at Tripdvisor.

It is so important for u that each guest let us know about their constructive opinions. In your case it is so wonderful to read that you have mentioned many of positive comments and this for sure make us very happy, because we know a happy client and the loyalty of a guest are our best rewards.

As you said our very good location offers a lot of options for our guests, it does no matter if you are looking for something at night or during the day. Our facilities are designed to host families, couples and even travellers that enjoy a holiday or need to relax alone.

Our staff will be ore than happy to receive your kind words about the friendliness.

Be sure our food and Beverage has received all the information about your constructive review, and we will for sure improve on those small details you have seen.

We really hope you can come back and enjoy once again a lovely holiday.

Met de beste groeten,

13 juni 2014 beoordeeld

In mei hier een week verbleven met mijn moeder. Toen we aankwamen rond 21.30 uur was het diner net afgeruimd en konden we dus eigenlijk niets eten. Dit aangegeven bij het personeel en er speciaal voor ons nog een maaltijd klaargemaakt die erg lekker was. Goede eerste indruk dus.

De hotelkamer had iets beter schoongemaakt mogen worden. Ik vond muntjes van 1, 2 en 5 cent in mijn nachtkastje en het laatje van het tafeltje op de kamer. Ik vond zelfs een mes (broodmes) in het laatje van mijn nachtkastje! Ook zag ik nog een haar aan de muur bij de douche. Verder wel een goed bed, warm water, balkon aan de voorkant en er was airconditioning. Elke dag werden de bedden netjes opgemaakt en elke dag kregen we schone handdoeken.

De eerste avond in de lounge bij de bar vond ik het erg druk en veel lawaai. Er was een animatieprogramma voor kinderen. Bij de lounge bij de receptie kon je iets rustiger zitten. Het drinken was allemaal iets waterig, maar dat is vaak zo bij all inclusieve hotels. Wel lekker.

Helaas was al het zwambadwater koud. Zowel op de begane grond als het dakterras. Ik denk dat het water vooral door de zon opgewarmd moet worden, en dat is in mei nog niet echt. De derde dag was zelfs het zwembad op het dakterras afgezet. De ligbedden beneden werden al vroeg ingenomen door mensen die hun handdoek op het bedje neerlegden, maar er waren toch om 10.00 uur nog wel bedden vrij. Op het dak waren altijd nog veel ligbedden vrij.

Het eten was heel uitgebreid. Je had heel veel keuze, zowel van het warme eten als van de salades en de rest van het eten. 's Morgens bij het ontbijt was alles er, dan heb je de lunch die uitgebreid is, tussendoor nog de snacks en 's avonds gewoon het diner. Erg lekker dat je de hele dag door kon eten;) De borden waren warm, dus je eten koelde niet zo snel af. Wachten voor een tafeltje is niet voorgekomen bij ons, terwijl het wel erg druk was.

Dan het personeel. Dit vond ik echt super! Zij hebben echt hard gewerkt om het haar gasten naar de zin te maken en te houden. Vriendelijk en met een (glim)lach en toch hard werken, openstaan als je een vraag hebt en meteen een oplossing zoeken. Ook het animatieteam laat zien dat zij plezier hebben in het werk wat ze doen.

Het eiland zelf is mooi, alleen echt hele harde wind waardoor het, als het bewolkt was, toch wel wat koud was helaas.

Kortom een prima verblijf gehad, hotel zag er schoon uit en vriendelijk personeel! Jammer van het zwembadwater. Iets meer dan drie sterren waardig.

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met familie

Geachte mevrow Marge,

Thank you for staying at the hotel Costa Caleta and for posting this amazing review.

We are o happy to read that you have found our facilities and staff very enjoyable. Comments such as yours are our best reward.

We truly sorry that we can not speak on your original language, but we really hope you can feel how happy we are about your review.

Your detailed review is a plus, be sure please that we will take care of each one as they will be very useful for improvements.

It would be so wonderful to host you once again and give you another enjoyable stay.

Hoogachtend

Chatur Hotels & Resorts

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Caleta de Fuste bekeken
Elba Lucia Sport & Suite Hotel
nr. 10 van 23 in Caleta de Fuste
1.494 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Costa Caleta geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Costa Caleta

Adres: Avenida Alcalde Juan Ramon Soto Morales s/n, 35610 Caleta de Fuste, Antigua, Fuerteventura, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Fuerteventura > Antigua > Caleta de Fuste
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 5 hotel aan het strand in Caleta de Fuste
Prijsklasse: €88 - €140 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Costa Caleta 3*
Aantal kamers: 308
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Costa Caleta met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ocean Costa Caleta Hotel
Ocean Costa Caleta De Fuste

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?