Beoordeeld op 29 april 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooie hotel, altijd kraaknet! Zowel ontbijt, lunch als dinner in buffetvorm met veel keuze en lekker eten. Aangenaam zwembad en terras. Drank in bar in glazen, enkel bij zwembad in bekers.Enig minpuntje is de animatie die beter kan.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 januari 2016

de kamers zijn ok. Matrassen zijn vreselijk, Geen warm water, verschillende keren gaan reclameren, je moet wel 20 minuten wachten zei de receptionist ! Wifi 25 euro per week en heel slechte verbinding. Het restaurant was verschrikkelijk luidruchtig, Personeel constant borden en bestek aan het bijvullen met heel veel lawaai, eten was ondermaats.
Of als je wat later in het restaurant aankwam, was er bijna niets meer. Hygiene van de tafellakens liet ook te wensen over... Plekjes werden snel met een vodje weggeveegd , snel een bord erop en klaar !

Zwembad koud.. en om 10 u s'morgens al luidruchtige muziek, geen rustig plekje .
Het prachtige land en de zon heeft toch veel goed gemaakt !

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
AbigailMandujano, Public Relations Manager van Hotel Costa Caleta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2016

Dear guest,

Thank you for sharing your review on TripAdvisor.

We are concerned to hear that you did not experience our usual standard of service and the warmth extended by our colleagues during your recent visit. Yet, we appreciate you comments as we always strive for excellent service.

Thank you also for choosing us for your recent holiday and we hope to have another chance to welcome you back for a truly delightful stay you rightly deserve.

Best regards,

Beoordeeld op 27 juni 2015

Heel proper hotel. Dagelijks vers eten en groenten, voor ieders wat wils. Vlees-vis-vegetarisch. Super vriendelijke en helpvolle bediening en personeel. 2 zwembaden aanwezig waar animatie is voorzien maar het leuke is dat er ook een groot dakterras is waar 2 kleinere zwembaden zijn met jacuzzi. en waar je meer geniet van de stilte en privecy. een goeie aanraader!!

Kamertip: niet boven de animatieruimte ( als je vroeg gaat slapen kan je wel wat lawaai ondervinden)
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Hotel H, Public Relations Manager van Hotel Costa Caleta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2015

Geachte heer Pieter,

Thank you very much for you lovely review at Tripadvisor.

‘Super Vakantie’ is a perfect title for what you describe as your holidays in Hotel Costa Caleta.

Our staff will be more than happy to receive such a glowing feedback! Comments such as yours make us proud of being part of the Costa Caleta family and make us keep the hardworking; our crew know that a happy client is our best reward.

We deeply hope to hosting you once again and be part f your ‘Super Vakantie’.

Beoordeeld op 20 mei 2015

Plus:
- centrale ligging op het eiland en in Caleta (alles op wandelafstand en toch rustig)
- zwembad zeer proper, mooie vorm, genoeg zetelbedden
- zeer uitgebreide fitnessruimte
- grote keuze aan dranken (je kan ook makkelijk je flesje mineraalwater opvullen)
- kwaliteit en variatie van eten (Spaans/Engels) - dagelijks drie warme groenten, vis en 2 vleesbereidingen - paëlla - pasta/witte rijst/frietjes
- kamers ruim genoeg met veel bergplaats, terras met waslijntje
- altijd gratis parkeerplaats voor het hotel gevonden
- zeer vriendelijk receptiepersoneel
- open showcooking keuken proper onderhouden
- rolstoeltoegankelijk (hellingen, liften)
- aanwezigheid folders bezienswaardigheden

Min:
- beperkt animatieprogramma met veel herhaling
- vanaf 10u luide muziek aan het grootste zwembad
- moeilijk bestek te vinden in het restaurant
- bijbetalen voor veel dingen: wifi, voorverpakte ijsjes, weegschaal voor koffers, tv
- zeer trage wifi
- kamers boven de rokerspatio van de bar: zeer luidruchtig tot na middernacht

Kamertip: Geen kamer boven de rokerspatio van de bar nemen!
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner

Geachte heer/mevrow,

First of all, we would like to let you know how much we appreciate your review on Tripadvisor.

We are so glad to read that you have found our hotel very pleasant. As you said, our privileged location makes our hotel an excellent option for leisure. We can not be happier to read that you have found many positive features in our facilities and services.

We take note of those details that you have written about and be sure we will make the necessary improvements in order to give that excellent service that makes a difference.

We hope you can come back soon and enjoy once again Fuerteventura.

Beoordeeld op 19 maart 2015

zeer goede ligging,uitstekende accomodatie,zeer vriendelijk personeel.
alles héél proper.
ontbijt héél goed,meer veel vers fruit.
middageten ook goed,avondeten kon beter.
Er is voldoende variatie maar de koks kunnen niet goed koken.
groenten flauw van smaak,vis steeds te veel gebakken en dus uitgedroogd,wat jammer was.

Kamertip: kamers met zicht op zwembad zijn de beste
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner

Geachte mevrow Rita,

Thank you so much for posting your review at Tripdvisor.

It is so important for u that each guest let us know about their constructive opinions. In your case it is so wonderful to read that you have mentioned many of positive comments and this for sure make us very happy, because we know a happy client and the loyalty of a guest are our best rewards.

As you said our very good location offers a lot of options for our guests, it does no matter if you are looking for something at night or during the day. Our facilities are designed to host families, couples and even travellers that enjoy a holiday or need to relax alone.

Our staff will be ore than happy to receive your kind words about the friendliness.

Be sure our food and Beverage has received all the information about your constructive review, and we will for sure improve on those small details you have seen.

We really hope you can come back and enjoy once again a lovely holiday.

Met de beste groeten,