23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed heel proper eten is niet bezolder maar goed spa en de zwembaden heel proper mooi ziet op de haven en de zee de kamers heel groots keuken badkamer slaapkamer heel heel groots bed twee T.V alles is er aan aanwezig een aanrader voor een geslaagd vakantie

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
3 februari 2016 beoordeeld

Ligging vh hotel rustig normaal maar we hadden een suite met frontaal zeezicht ,maar was echt niet genieten omdat er een nieuw strand aangelegd werd. om 8uur begon de
Graafmachine volop te werken tot 17.00uur zoveel kabaal dat we niet op ons terras konden zitten na beklag kregen we een andere kamer aangeboden maar deze was direct aan het drukke zwembad en kwalitatief onder de maat en dus niet geaccepteerd.

Kamertip: Frontaal zeezicht suite maar is dus dit jaar geen optie ivm werkzaamheden vd graafmachine
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
4 januari 2016 beoordeeld

We zijn hier in mei 2015 geweest en het beviel ons eigenlijk prima. De kamers zijn mooi en vooral schoon. Het eten in de ochtend en avond is vaak hetzelfde, en vrij standaard. Alleen de ligging viel ons tegen. Het was vrij ver van de leuke steden en strandjes. Het was wel erg rustig gelegen.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
11 juli 2015 beoordeeld

Wij zijn 12 dagen in het hotel geweest, er hangt geen sfeer in het hotel alle voorzieningen zijn matig, de liften in het gehele hotel waren een loterij of ze het wel deden, lounge en eetzaal als ongezellig ervaren, weinig variatie in het eten al met al maximaal 3 sterren. geen gebruik gemaakt van animatie stelde niets voor.

Kamertip: Met zicht op het grote zwembad anders heb je mogelijk uitzicht op leegstaande winkels zeersaai
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Geranios S, Director de Relaciones con Clientes van Eurostars Las Salinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2015

Dear 232janss,

Thank you for choosing CheckIn Geranios Suites & Spa for your 12-day stay in Fuerteventura and for reviewing us on Tripadvisor.

We feel disheartened reading your opinion and we apologize to did not offer the holiday you deserve it. We strive to provide the best service and improving day by day, and your opinion will help us to improve in the near future.

We hope you give us a second chance in the future,

Best regards,
CheckIn Geranios Suites & Spa

8 juni 2014 beoordeeld

De kamers zijn groot en de bedden goed. Het personeel is vriendelijk maar daar houd het mee op. We moesten zelf op zoek naar onze kamer en kregen geen info over de mogelijkheden van het hotel, zoals de spa en de handdoekservice.
Wij selecteren o.a. altijd op parasols als witte vakantiegangers die niet willen verbranden en op animatie ne we boeken altijd all inclusive.
Er waren 12 parasols voor de gasten van 200 kamers en de poolbar had 28 stoeltjes om op te zitten voor diezelfde gasten en ging om al 6 uur dicht. Daarna moest je drinken in een ruimte halen die onder de gebouwen zaten.
Voor een kop koffie of een drankje moest daar je minstens 10 minuten in de rij staan, terwijl het hotel maar half vol zat. Je kon ook s 'avonds alleen maar in de lounge zitten met je drankje terwijl je op vakantie gaat voor zon en zee. Dan wil je lekker buiten zitten.
Bovendien grensde de ruimte waar de bar zat aan de animatieruimte en was er in de vooravond alleen maar loeiharde muziek. Niks animatie dus.
Ook om in de eetzaal plaats te nemen moest je in de rij staan. Bovendien leek de eetzaal meer op een eetschuur als iets anders. Deze zat ook onder de gebouwen. Het eten zelf was matig.
Voor de animatie moest je dus ook ondergronds en het was daar bloedheet. Niet te harden.
We namen dus onze koffie na het eten mee naar buiten en als het op was gingen we naar onze kamer of naar een buur-café.
Zo spaar je als hotel wel op je all inclusive kosten.
Na een paar dagen hebben we ons over laten plaatsen naar een ander hotel. Een deels bedorven vakantie dus.

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
Geranios S, Director de Relaciones con Clientes van Eurostars Las Salinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2014

Dear Lideke,
First of all, we like to apologize for any inconvenience caused during your stay.
All our guests are able to enjoy using the outside seats close to nice fontain and there they can have a drink or smoke...we feel really sorry that this area of the hotel did not reach your expectatives.

Thank you very much for your comments which help us to improve day by day.

We will sharing your opinion about our staff and we are glad you were delighted by our location :D

Best regards,
Hotel Geranios Suites Spa.