Beoordeeld op 4 januari 2016

We zijn hier in mei 2015 geweest en het beviel ons eigenlijk prima. De kamers zijn mooi en vooral schoon. Het eten in de ochtend en avond is vaak hetzelfde, en vrij standaard. Alleen de ligging viel ons tegen. Het was vrij ver van de leuke steden en strandjes. Het was wel erg rustig gelegen.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 juli 2015

Wij zijn 12 dagen in het hotel geweest, er hangt geen sfeer in het hotel alle voorzieningen zijn matig, de liften in het gehele hotel waren een loterij of ze het wel deden, lounge en eetzaal als ongezellig ervaren, weinig variatie in het eten al met al maximaal 3 sterren. geen gebruik gemaakt van animatie stelde niets voor.

Kamertip: Met zicht op het grote zwembad anders heb je mogelijk uitzicht op leegstaande winkels zeersaai
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Geranios S, Director de Relaciones con Clientes van Eurostars Las Salinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2015

Dear 232janss,

Thank you for choosing CheckIn Geranios Suites & Spa for your 12-day stay in Fuerteventura and for reviewing us on Tripadvisor.

We feel disheartened reading your opinion and we apologize to did not offer the holiday you deserve it. We strive to provide the best service and improving day by day, and your opinion will help us to improve in the near future.

We hope you give us a second chance in the future,

Best regards,
CheckIn Geranios Suites & Spa

Beoordeeld op 8 juni 2014

De kamers zijn groot en de bedden goed. Het personeel is vriendelijk maar daar houd het mee op. We moesten zelf op zoek naar onze kamer en kregen geen info over de mogelijkheden van het hotel, zoals de spa en de handdoekservice.
Wij selecteren o.a. altijd op parasols als witte vakantiegangers die niet willen verbranden en op animatie ne we boeken altijd all inclusive.
Er waren 12 parasols voor de gasten van 200 kamers en de poolbar had 28 stoeltjes om op te zitten voor diezelfde gasten en ging om al 6 uur dicht. Daarna moest je drinken in een ruimte halen die onder de gebouwen zaten.
Voor een kop koffie of een drankje moest daar je minstens 10 minuten in de rij staan, terwijl het hotel maar half vol zat. Je kon ook s 'avonds alleen maar in de lounge zitten met je drankje terwijl je op vakantie gaat voor zon en zee. Dan wil je lekker buiten zitten.
Bovendien grensde de ruimte waar de bar zat aan de animatieruimte en was er in de vooravond alleen maar loeiharde muziek. Niks animatie dus.
Ook om in de eetzaal plaats te nemen moest je in de rij staan. Bovendien leek de eetzaal meer op een eetschuur als iets anders. Deze zat ook onder de gebouwen. Het eten zelf was matig.
Voor de animatie moest je dus ook ondergronds en het was daar bloedheet. Niet te harden.
We namen dus onze koffie na het eten mee naar buiten en als het op was gingen we naar onze kamer of naar een buur-café.
Zo spaar je als hotel wel op je all inclusive kosten.
Na een paar dagen hebben we ons over laten plaatsen naar een ander hotel. Een deels bedorven vakantie dus.

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
Geranios S, Director de Relaciones con Clientes van Eurostars Las Salinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2014

Dear Lideke,
First of all, we like to apologize for any inconvenience caused during your stay.
All our guests are able to enjoy using the outside seats close to nice fontain and there they can have a drink or smoke...we feel really sorry that this area of the hotel did not reach your expectatives.

Thank you very much for your comments which help us to improve day by day.

We will sharing your opinion about our staff and we are glad you were delighted by our location :D

Best regards,
Hotel Geranios Suites Spa.

Beoordeeld op 13 oktober 2013 via mobiele applicatie

Het enige positieve aan dit hotel zijn de kamers. Deze zijn ruim een schoon.
Het eten in het restaurant is een vette bende, zeer weinig variatie en smakeloos.
Het hotel is slecht onderhouden.
Er is een tekort aan personeel wat de wachttijden erg lang maakt.
Geen 5 of 4 sterren maximaal 2 sterren.
Gelukkig verbleven we hier naar 3 nachten.
Het havenstadje Caleta de Fuste is een gezellig plaatsje.
Maar zoek er wel een ander hotel bij.

Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 februari 2013

Ontvangst redelijk we werden niet goed geinformeerd over de activiteiten in het hotel.
Welness en Spa moest apart betaald worden.10 euro per keer.
De kamers waren prima maar goed poetsen moeten ze nog leren.Bedden werden een dag voor vertrek verschoond.10 dagen geweest.
Het eten was zeer matig maar het ergste is nog dat alles koud is er stond een magnetron!!!
Plastic koffielepeltjes en plastic dessrtlepels. Al met al absoluut geen 4 sterren waardig. 3 met pijn.
Geen aanrader.

• Verbleef: februari 2013, reisde met vrienden