Beoordeeld op 28 november 2016

Aan deze luxe en verwennerij kan iedereen wel wennen.
Prachtige kamer en we hebben enorm genoten van ons privé badje. Helaas konden we niet bij boeken omdat het vol geboekt was. Een volgende keer dus langer!

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
elcastillorrpp, General Manager van Barcelo Castillo Royal Level, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2016

Gast vriendelijke,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Tripadvisor. Fijn om te vernemen dat uw verblijf in Barceló Castillo Club Premium naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen.

Alirio Pérez
Director - General Manager

Barceló Castillo Beach Resort ****
Barceló Castillo Club Premium ****

Beoordeeld op 16 september 2016

De kamers zijn mooi ingericht en groot. Goede bedden en een mooie badkamer. Dit was echt Premium, het buffet restaurant voor premium echter een teleurstelling. Wel rustig en geen vreetschuur zoals normaal bij buffetten maar al het eten, welk tijdstip dan ook koud. Gefrituurde uienringen, pastasaus, pasta, rijst, aardappel gratin noem maar op niks was warm. Salade buffet is prima dus daar veel gebruik van gemaakt. Het dorpje caleta de fuste is rustig. Corralejo heeft een levendiger en groter centrum.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
elcastillorrpp, General Manager van Barcelo Castillo Royal Level, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2016

Beoordeeld op 27 juni 2016

het eten bij diner was niet warm genoeg. koude pasta! weinig keus, vooral gericht op engels publiek wat ook logisch is want die waren er in overvloed. het vlees en de vis was niet echt vers en niet smaakvol.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner

Geachte Klant,
Hartelijke dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Barceló Castillo Club Premium.

Beoordeeld op 4 mei 2016 via mobiele applicatie

Mooi, schoon en luxe complex met zeer vriendelijk personeel. Als premiumgast mag je ontbijten (en evt. dineren en lunchen) in het rustige restaurant el Ancla, heerlijke, luxe buffetten met elke dag andere gerechten en mooi uitzicht over zee. Wij hadden een junior suite beneden met jacuzzi in de tuin, heel luxe maar helaas lag de tuin nog vol peuken en onze tuin lag naast een parkeerplaats waardoor we daar steeds in de uitlaatgassen zaten. Tip vraag een kamer beneden aan de zeezijde!

Verbleef: mei 2016, reisde met familie

Beoordeeld op 23 maart 2015

Zeer schoon, modern en netjes complex. Het is erg groot maar dat valt niet op door de verschillende secties. Een accommodatie in de Premium sectie is aan te raden. Met een eigen zwembad met uitzicht op de Oceaan, een bar met heerlijke versnaperingen (mits all inclusive gast) en zeer vriendelijke medewerkers. Het buffetrestaurant biedt smakelijke maaltijden en het a la carte restaurant een heerlijke afwisseling. Een aanrader.

• Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barceló Hotels & Resorts