25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 8 dagen genoten van ons verblijf in Elba Sara. Een mooi, groot hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Grote hotelkamer op de 6de etage. Alle kamers hebben zee zicht en door de hoogte was het uitzicht fantastisch. De kamers werden dagelijks gepoetst en het eten was ook prima in buffetvorm. Ik heb als dieet gluten en lactose vrij. Hierin werd ik uitmuntend bijgestaan en geholpen door het restaurant personeel. In het bijzonder door Gaelle. Ik kon kiezen welke glutenvrij producten ik wilde hebben en niets was te gek. Alles werd geregeld en speciaal voor mij klaargemaakt. Niets dan lof voor deze service en nogmaals hartelijk dank! Tevens maakte mijn vriend in samenwerking met het hotel onze vakantie helemaal onvergetelijk door een fantastisch huwelijksaanzoek te realiseren.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
LManrique, Director General van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Beste Anne V,
Hartelijk bedankt om de tijd te nemen omjullie opinie over jullie vakantie in Hotel ELBA Sara Beach & Golf Resort te delen met andere potentiele bezoekers.
We zijn zeer trots te lezen dat we weer hebben voldaan aan jullie verwachtingen en we stellen jullie aanbeveling zeer op prijs.
We hopen uiteraard jullie weer te mogen verwelkomen in de nabije toekomst dus aarzel gelieve niet om ons direct te contacteren met jullie verzoeken en we zullen ons uiterste best doen om eraan te voldoen.
Vele zonnige en vriendelijke groetjes van al het ELBA Sara personeel.
Hotel Directeur.

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgerust: Ja.
Terugkomen: Nee.

Het eten is prima. Voor iedereen wat wils. Natuurlijk, bij een buffet is altijd wat op te merken over de droogheid van het vlees of vis. Het wordt in elk geval ter plekke gebakken. Leuke thema's al is het Aziatische thema een tegenvaller in mijn ogen.
Sommige obers/ kelners lopen letterlijk het zweet uit hun lijf om de gasten te plezieren. De "grote beer" is er zo'n eentje. Topper puur sang. Deze mensen moet je koesteren!
Bedden zijn goed. De kamer is redelijk koel te houden. De kamerdames doen hun best en ook hier en daar is een opmerking te maken over de correctheid.
Animatie is leuk. Voor jong en oud. Pink party was erg leuk.

Fuerteventura is niet bijzonder, daarom tegen onze natuur in veelal bij het zwembad gelegen en uitgerust. Maar hé, vakantie is ook om uit te rusten.

Waarom ik/ wij niet meer in Elba Sara zouden terugkeren is: je ligt onder de aanvliegroute. Het verbaast mij dat dit nergens in een review is gemeld. Per dag toch zo'n 30+ vliegtuigen (schatting) die overvliegen. Er zijn regels bij binnenkomst over ligbedden claimen bij het zwembad... nou vergeet het maar om 07:00 moet je echt je bed uit, anders heb je niets. Als je dan gaat ontbijten en opfrissen en rond 10:00-11:00 terug bent, nou ja okay. Maar bedden bezet houden tot na siësta tijd is regel. Niet netjes voor de andere gasten.
Geen glaswerk of borden mee naar het zwembad... de vaste Lifeguard zit in zijn hoek en ziet niets. Doet niets. Ook niet aan het "niet duiken" in het zwembad. Ik zou een gebroken nek bij een kind niet op mijn geweten willen hebben. Parttime Lifeguard Randy begrijpt het wel.

Wat mij het meest tegen de borst stuitte was die ene Poolse familie die zich niets maar dan ook niets aantrok van de andere gasten. Vele drankjes mee, muziek mee, elkaar ophitsen, borden mee, luid zijn, bedden claimen en deze pas rond 13:00 bezetten. Het gehele team, incluis animatie, keek ernaar en liet het gaan.
Plus daarbij het gedrag van menig gast met betrekking tot plastic bij het zwembad. Het zwerft overal. Wordt neergesmeten en respect voor de omgeving is er niet en dat in een tijdperk van bewustwording en de plasticsoep in de oceanen en plastic in magen van vogels. Ook Elba Sara doet daar aan met hun ballonen rond de thema avonden.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
LManrique, Gerente van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Beste JapieB74,

Hartelijk bedankt om uw review over jullie vakantie in het Hotel ELBA Sara Beach & Golf Resort te delen met de TridpAdvisor gemeenschap.

Eerst en vooral willen we u graag bedanken om de vriendelijkheid van ons personeel te benoemen.

Wij willen u ook bedanken om de bedden, de kamers en onze animatie te vermelden en we zijn blij om te lezen dat u de Pink Party erg leuk vond.

Inderdaad zijn we ongeveer 10 km van het vliegveld gevestigd, maar de luchthaven is 's nachts gesloten en heeft het voordeel dat de transfertijd naar de accommodatie kort is.

Wij geven inderdaad plastic glazen in het zwembad voor de veiligheid van onze klanten maar ze worden op het einde van de dag door ons schoonmaakteam opgehaald.

We verontschuldigen ons voor het gedrag van sommige gasten en hadden gewenst dat u betere herrinneringen van uw bezoek naar Fuerteventura had overgehouden.

Vele vriendelijke en warme groeten van het ELBA Sara personeel,
Manager Elba Sara

21 augustus 2017 beoordeeld

Het personeel doet er alles aan om je thuis te voelen.
Van een bijzonder gastvrij ontvangst tot aan leuke animatie.
Dit was een vakantie om nooit meer te vergeten, deze vakantie heeft ervoor gezorgd dat we uitgerust en wel terug konden naar huis.
Ik wil terugggggg !!!!

Kamertip: Dit hotel is echt een aanrader. Vriendelijk personeel, echt top !!!
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
LManrique, Gerente van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2017

Beste Ingelotje,

Hartelijk bedankt om je opinie over je verblijf in het Hotel ELBA Sara Beach & Golf Resort te delen met de TripAdvisor gemeenshap.

Het is een enorm plezier om te lezen dat is was een vakantie om nooit te vergeten en we zijn jullie dankbaar om de vriendelijkheid van ons personeel en het goed werk van onze animatie te vernoemen.

We vinden het fantastisch dat julie plannen om terug te komen dus aarzel niet om ons direct te contacteren met jullie verzoeken en we beloven ons uiterste best te doen om eraan te voldoen.

Vele vriendelijke en zonnige groetjes van alle werknemers van ELBA Sara,
Hotel Manager

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schoon net hotel typische Spaanse kamers ruim opgezet
Niet mega groot
Mooi zwembad wel zeezicht vanaf de kamer maar geen strand van hotel dus verder lopen voor strand dan verwacht en betalen voor parasol en bedjes
In de boeken stond surfen om de hoek maar dit is dus niet waar dit is alleen in corrolego te doen dus ook dat was een tegenvaller

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
LManrique, Gerente van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Geachte Jacqje P,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen om jullie opinie over jullie vakantie ervaring in Hotel ELBA Sara Beach & Golf Resort te delen met andere potentiele bezoekers.

We danken jullie ook om de netheid van het establisement en het zwembad te vermelden en we hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Voor jullie volgende bezoek; aarzel aub niet om ons direct te contacteren met jullie verzoeken en we beloven ons uiterste best te doen eraan te voldoen.

Vriendelijke en zonnige groetjes van al het ELBA Sara Personeel.

Beste wensen,
Hotel Manager

18 mei 2017 beoordeeld

Prima hotel, verzorgd buffet met veel keuze en variatie.
Veel Engelse gasten met all inclusive die graag drinken.

Met een groot compliment voor de hotel fotograaf Massimo voor z'n fantastische foto's!
Thank you Massimo for great memories and your service! Great pictures!!!

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
LManrique, Gerente van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2017

Geachte Josephine v,

Het is voor ons ganse team een groot plezier om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie vakantie bij ons.

We danken jullie ook om de kwaliteit van het eten en onze fotograaf Massimo te vermelden en we hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke en zonnige groetjes van al het ELBA Sara personeel,
Manager Elba Sara