Eurostars Las Salinas(Caleta de Fuste)
  • Zwembad
Barcelo Castillo Beach Resort(Caleta de Fuste)
  • Zwembad
Barcelo Castillo Royal Level(Caleta de Fuste)
  • Aan het strand
  • Zwembad
Sheraton Fuerteventura Beach, Golf & Spa Resort(Caleta de Fuste)
Sheraton.com
  • Zwembad
Hotel Elba Palace Golf(Caleta de Fuste)
  • Gratis parkeren
Barcelo Fuerteventura Thalasso Spa(Caleta de Fuste)
Barcelo.com
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Hotel Elba Sara(Caleta de Fuste)
  • Inclusief ontbijt
Bungalows Castillo Playa(Caleta de Fuste)(Heel veel waar voor je geld!)
Cancelon
  • Restaurant
11 november 2016 beoordeeld

Het complex is opgebouwd uit straatjes met appartementen (zijnde de hotelkamers). Kleurrijk en ziet er daarom gezellig uit.
Inrichting en accommodatie is basic, er zijn geen extra's. Wil je tv kijken in je woonkamer dan moet je daarvoor betalen. Wifi idem, deze is vrij duur. € 25,00 voor 1 apparaat, € 30,00 voor 2 apparaten en € 35,00 voor 3 stuks. Aan de receptie werd gezegd dat de wifi niet goed werkte dus dit hebben wij niet uitgeprobeerd.
Voor je kluis dien je te betalen. Twee dagen per week is er geen schoonmaak en handdoek wissel. Badlaken zelf meenemen.

Het complex heeft 1 lift. En sommige appartementen zijn alleen met een trap te bereiken. Iets om op te letten voor mensen die slecht ter been zijn e.d.

Het complex werkt met een bandjessysteem, geel is voor all inclusive. Buffet wordt in het begin goed bijgehouden, als je iets later komt kunnen er zaken niet meer aangevuld zijn.

Glutenvrij is netjes geregeld, brood van Schär en ook wat zoete dingetjes. Iedere avond werd aangewezen wat ik mocht hebben vh buffet. Tip: neem voor de eerste dagen ook zelf wat mee want ondanks vooraf mailen was er nog niks in het restaurant bekend.

Aan de zwembad annex annex animatie bar zijn tapmachines waar all inclusive mensen zelf hun drankjes kunnen pakken (fris, plat water, koffie en thee). Voor bruisend mineraalwater dien je te betalen wat ik een klein minpuntje vind. Cocktails vd dag (soort kant en klaar mix) zijn inbegrepen. Speciale cocktails moet je ook voor betalen.

Personeel werkt hard en doet zijn best om alles goed te regelen, dit geldt voor alle afdelingen.

Naar onze smaak staat de muziek aan het zwembad te hard echter het went ook weer.
Boven geheel Caletta de Fuste zijn stijgende of dalende vliegtuigen vh nabij gelegen vliegveld te zien en horen. Dit is niet als hinderlijk ervaren.
Naar het schijnt zijn in deze plaats relatief de meeste Engelsen te vinden, zo ook in dit hotel.

Conclusie: goede basic plek voor een vakantie als je niet teveel geld kwijt wilt zijn echter verwacht geen luxe. Dan kun je beter en 4* locatie kiezen.

Kamertip: Rondom het zwembad gedeelte kun je last ervaren door de luide muziek. De straatjes vlak bij de receptie (rechterzijde) zijn rustig
  • Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
10 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn zoon hier geweest vorige week en een super week gehad! Appartement is basic maar prima.
Zwembaden prima, voldoende ligbedjes
Eten ook prima, wij verbleven "all in" en er was niks te klagen!
Inderdaad overwegend Engelse en Ierse gasten maar daar hebben wij helemaal geen "last" van gehad.
Het animatie team , onder leiding van Mickey uit Eindhoven, vonden wij ook super! Kortom ; een geweldige week gehad en we gaan er zeker nog eens terug!

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
14 januari 2016 beoordeeld

Het zou een appartement voor 4 personen zijn, maar er stonden maar 3 eetstoelen een bank zo hard het leek wel beton en kasten als je de kleding erop wou leggen dan vielen de planken van de haakjes af. Eens maar nooit meer.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
6 januari 2016 beoordeeld

Het appartement is basic. Voor ons voldoende want wij zijn er eigenlijk alleen geweest om te slapen en op het hele ruime balkon om te genieten van de zon. De bedden lagen prima maar kraakte door de veren die er in zitten. Service was prima, bij binnenkomst geen water, binnen tien minuten opgelost. Koffiepot stond met een ster in de kast, binnen 5 minuten kregen wij een ander koffiezetapparaat. Het was rustig op het park. Het heeft een heel groot zwembad. Auto gehuurd om het eiland beter te bekijken. Eten aan de overkant bij Kobe is een aanrader.

Kamertip: Vraag een appartement op de 1ste etage aan de zuidkant. Groot balkon.
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
23 december 2015 beoordeeld

Ben hier al vaker geweest, in het laagseizoen uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Inrichting etc zijn tamelijk basic, maar je gaat tenslotte niet naar Fuerteventura om de halve dag in je apartement te zitten, of daar op de bank naar de tv te kijken.
Auto huren is wel een must denk ik, anders is Caleta en Broncemar nogal saai.
Massa's Engelsen dus. Apartementen op de 1e verdieping, met (groot) terras zijn ab-so-luut te prefereren boven de begane grond, qua licht en privacy.
Matrassen waren ook prima. Gegeten hebben we er niet.
Wij zaten in de laatste rij huisjes, dicht bij een pizzeria, die helaas een nogal lawaaierige afzuiginstallatie op het dak had staan, met blijkbaar enig defect (piepend geluid). Die stopte pas om middernacht, dus dat was nogal een minpunt...

Kamertip: apartement op 1e verdieping!
  • Verbleef: december 2015, reisde met vrienden