“Voor ons prima voor een vakantie van een week.”
Beoordeling van Broncemar Beach

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Broncemar Beach
Beoordeeld als nr. 11 van 23 hotels in Caleta de Fuste
5 januari 2017 beoordeeld

Het aparthotel ligt op 10 minuten rijden van het vliegveld. Niet te veel aan luxe maar dat hoeft van ons niet. Boeken een appartement met dakterras. Aardig dorp Caleta de Fuste. Huur in Nederland een auto. Genoeg te zien, als je het wilt zien!! Er wordt veel georganiseerd aan vertier als je dat wilt. Wij gingen voor de zon en ontspanning en om uit te rusten. Bevalt ons prima.

Kamertip: Boek goed je appartement met dakterras
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

11 november 2016 beoordeeld

Het complex is opgebouwd uit straatjes met appartementen (zijnde de hotelkamers). Kleurrijk en ziet er daarom gezellig uit.
Inrichting en accommodatie is basic, er zijn geen extra's. Wil je tv kijken in je woonkamer dan moet je daarvoor betalen. Wifi idem, deze is vrij duur. € 25,00 voor 1 apparaat, € 30,00 voor 2 apparaten en € 35,00 voor 3 stuks. Aan de receptie werd gezegd dat de wifi niet goed werkte dus dit hebben wij niet uitgeprobeerd.
Voor je kluis dien je te betalen. Twee dagen per week is er geen schoonmaak en handdoek wissel. Badlaken zelf meenemen.

Het complex heeft 1 lift. En sommige appartementen zijn alleen met een trap te bereiken. Iets om op te letten voor mensen die slecht ter been zijn e.d.

Het complex werkt met een bandjessysteem, geel is voor all inclusive. Buffet wordt in het begin goed bijgehouden, als je iets later komt kunnen er zaken niet meer aangevuld zijn.

Glutenvrij is netjes geregeld, brood van Schär en ook wat zoete dingetjes. Iedere avond werd aangewezen wat ik mocht hebben vh buffet. Tip: neem voor de eerste dagen ook zelf wat mee want ondanks vooraf mailen was er nog niks in het restaurant bekend.

Aan de zwembad annex annex animatie bar zijn tapmachines waar all inclusive mensen zelf hun drankjes kunnen pakken (fris, plat water, koffie en thee). Voor bruisend mineraalwater dien je te betalen wat ik een klein minpuntje vind. Cocktails vd dag (soort kant en klaar mix) zijn inbegrepen. Speciale cocktails moet je ook voor betalen.

Personeel werkt hard en doet zijn best om alles goed te regelen, dit geldt voor alle afdelingen.

Naar onze smaak staat de muziek aan het zwembad te hard echter het went ook weer.
Boven geheel Caletta de Fuste zijn stijgende of dalende vliegtuigen vh nabij gelegen vliegveld te zien en horen. Dit is niet als hinderlijk ervaren.
Naar het schijnt zijn in deze plaats relatief de meeste Engelsen te vinden, zo ook in dit hotel.

Conclusie: goede basic plek voor een vakantie als je niet teveel geld kwijt wilt zijn echter verwacht geen luxe. Dan kun je beter en 4* locatie kiezen.

Kamertip: Rondom het zwembad gedeelte kun je last ervaren door de luide muziek. De straatjes vlak bij de recep ...
  • Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
10 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn zoon hier geweest vorige week en een super week gehad! Appartement is basic maar prima.
Zwembaden prima, voldoende ligbedjes
Eten ook prima, wij verbleven "all in" en er was niks te klagen!
Inderdaad overwegend Engelse en Ierse gasten maar daar hebben wij helemaal geen "last" van gehad.
Het animatie team , onder leiding van Mickey uit Eindhoven, vonden wij ook super! Kortom ; een geweldige week gehad en we gaan er zeker nog eens terug!

Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
14 januari 2016 beoordeeld

Het zou een appartement voor 4 personen zijn, maar er stonden maar 3 eetstoelen een bank zo hard het leek wel beton en kasten als je de kleding erop wou leggen dan vielen de planken van de haakjes af. Eens maar nooit meer.

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
6 januari 2016 beoordeeld

Het appartement is basic. Voor ons voldoende want wij zijn er eigenlijk alleen geweest om te slapen en op het hele ruime balkon om te genieten van de zon. De bedden lagen prima maar kraakte door de veren die er in zitten. Service was prima, bij binnenkomst geen water, binnen tien minuten opgelost. Koffiepot stond met een ster in de kast, binnen 5 minuten kregen wij een ander koffiezetapparaat. Het was rustig op het park. Het heeft een heel groot zwembad. Auto gehuurd om het eiland beter te bekijken. Eten aan de overkant bij Kobe is een aanrader.

Kamertip: Vraag een appartement op de 1ste etage aan de zuidkant. Groot balkon.
  • Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
23 december 2015 beoordeeld

Ben hier al vaker geweest, in het laagseizoen uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Inrichting etc zijn tamelijk basic, maar je gaat tenslotte niet naar Fuerteventura om de halve dag in je apartement te zitten, of daar op de bank naar de tv te kijken.
Auto huren is wel een must denk ik, anders is Caleta en Broncemar nogal saai.
Massa's Engelsen dus. Apartementen op de 1e verdieping, met (groot) terras zijn ab-so-luut te prefereren boven de begane grond, qua licht en privacy.
Matrassen waren ook prima. Gegeten hebben we er niet.
Wij zaten in de laatste rij huisjes, dicht bij een pizzeria, die helaas een nogal lawaaierige afzuiginstallatie op het dak had staan, met blijkbaar enig defect (piepend geluid). Die stopte pas om middernacht, dus dat was nogal een minpunt...

Kamertip: apartement op 1e verdieping!
  • Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
13 augustus 2015 beoordeeld

De accommodatie zag er sterk verouderd uit. Het appartement was dringend aan renovatie toe. Het sanitair in het appartement was ronduit ranzig (gele en rode vlekken die erin gebakken waren). Verf kwam los van de muren. Ook vlekken op het aanrecht en de frigo die er al zo lang zaten dat ze niet meer waren schoon te maken.
Fervente handoekenleggers dus iedere ochtend om 7u uit bed of je had geen stoel aan het zwembad. Het zwembad zelf was niet proper (vuil in het water).
Er was een ruime keuze aan eten, maar iedere dag ongeveer hetzelfde en alles smaakte even smaakloos (alles smaakte hetzelfde). We zijn dus zoveel mogelijk in het dorpje gaan eten.
Alle hotelgasten hadden all inclusive (wij zelf halfpension en dat was zeker voldoende), we waren wel wat verrast door het publiek (geen manieren, veelvraten, soms luidruchtig). We voelden ons er niet op onze plek.
Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar het personeel in het restaurant wist niet hoe onze halfpension werkte.
Het dorpje is klein en enkel gericht op (Britse) toeristen.
We zijn wel eens gaan joggen aan zee 's ochtends, en ook een strandwandeling was wel aangenaam. Leuk om te zien hoe goed de straatkatten verzorgd werden.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Caleta de Fuste in overweging
op 0,4 km afstand
Caleta Garden
nr. 17 van 23 in Caleta de Fuste
1.517 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Broncemar Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Broncemar Beach

Adres: C/ Ajican 4, 35610 Caleta de Fuste, Antigua, Fuerteventura, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Fuerteventura > Antigua > Caleta de Fuste
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 voordelig hotel in Caleta de Fuste
Nr. 6 hotel aan het strand in Caleta de Fuste
Prijsklasse: € 49 - € 82 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Broncemar Beach 3*
Aantal kamers: 252
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Broncemar Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Broncemar Beach Hotel Caleta De Fuste
Broncemar Beach Caleta De Fuste
Broncemar Beach Fuerteventura

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?