Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi groot luxe complex met bijna alles wat je kan wensen!
Eten was goed, 3x per dag ( we hadden all incl.) en in de middag snacks en drinken in de poolbar.
Kamer schoon en ruim zat met alles aanwezig , we hadden uitzicht op de pool en zee.
Misschien nog het meest voor mensen die gek zijn op animatie ect. want voor al s'avond zit de zaal vol voor optredens ect, veel Engelse gezinnen dus hoog "Hi de Hi" gehalte.
Die zelfde zeer aanwezige Engelse gezinnen liggen en zitten ook in het zwembad( ...), je kan ook het ,iets verder maar je bent er zo , strand pakken, bedjes zijn redelijk aan de prijs €10,50- 2 bedjes en een parasol, op Mallorca was ik €40,- kwijt.
Zand is lekker hard dus weinig zand eten en het water is niet te diep, is allemaal aangelegd en kunstmatig maar prima.
Al met al hou rekening met de wind die kan aardig te keer gaan en de zo'n kan je recht boven je bol zeer snel te pakken nemen en directe omgeving heeft het hoog noodzakelijke.
Jammer dat er een paar vieze zwerf katten rondlopen/liggen en men er niets aan doet, kinderen aaien die beesten en ze zijn zeker niet schoon

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 juli 2018

Alles is top geregeld. Alles is schoon en netjes. Er wordt veel aan het onderhoud van het resort gedaan. Verder zijn er 2 zwembaden, 1 waar de animatie wordt gehouden en 2 waar je rustig kunt zwemmen. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Het strand is op loopafstand. Animatie is ook erg fijn in de avond en is zeer goed. Omringd het gebied is er weinig te doen.

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 30 juni 2018

We zijn hier de derde keer dit jaar! Dat zegt al genoeg. We zijn zeer tevreden over het hotel, de zeer klantvriendelijke medewerkers, de kwaliteit van het eten 's ochtends, 's middags én 's avonds. De hygiëne is uitstekend en milieubewuste benadering. De tuinen worden zeer goed onderhouden en het is een feest om de diversiteit aan planten en bomen te zien. Doordat er meerdere zwembaden zijn, kun je kiezen tussen de animatie rond het ene zwembad en de rust bij de andere baden.
Het ligt vlakbij de oceaan. Prachtig uitzicht!

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 juni 2018

Kamer 1201 is niet aan te raden. Vlakbij de goederenlift, keuken en theaterzaal. Daarnaast waren de matrassen op. Tevens waren de afzuigkaprooster in een muur geplaatst vlakbij het balkon. Soms dus flinke stankoverlast.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
BarceloFuerteventura, Guest Relations Manager van Barcelo Fuerteventura Thalasso Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2018

Dear guest,

We would like to thank you for your preference in selecting our Barceló Fuerteventura Thalasso Spa Hotel for your holidays in Fuerteventura, as well as for taking the time to tell us about your recent experience among us.

We are sorry to read that you did not find your room comfortable at all times and we have taken note of your concerns for information and further revision. Also, we would have liked to receive this feedback while you were inhouse and we could have provided with a solution and you could have make the most of your stay with us.

Thank you for making us your choice hotel, we look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed your expectations in a not too distant future.

Kind regards,

Rubén Ruiz
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 15 juni 2018

Perfect hotel met mooie ligging, goed eten en een leuk animatieteam mooie shows s'avonds en overdag allerlei leuke activiteiten voor jong en oud.
Absoluut een aanrader.
Het dorpje stelt niet veel voor.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner