1 juni 2018 beoordeeld

Bedden niet fijn. Huur een auto! Je ziet zoveel moois. Glutenvrij goed te doen,in supermarkt is prijskaartje zwart met wit. Restaurants in centrum ook.Ook het buffetrestaurant op het terein. Personeel loopt met je mee. Top

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
30 april 2018 beoordeeld

Prachtig aangelegd resort op 15 minuten van het vliegveld.
Erg vriendelijk personeel en fijne bungalows met terras en goede bedden!
Maaltijden waren gevarieerd en erg uitgebreid dus is absoluut een aarrader

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
1 april 2018 beoordeeld

wij hebben genoten van een weekje Barcelo Castillo Beach. Hadden alleen ontbijt en dit was zeer uitgebreid en goed. Alleen check-in was waardeloos 5 uur rondhangen en wachten op je kamer is geen pretje. Zeker als van te voren wordt gevraagd hoe laat je aankomt en je al je gegevens al doorgeeft voor een vlotte check-in. Luxe bungalow was prima zeer fijne bedden. We zouden zo weer terug gaan als er wat aan de check-in tijd gedaan zou worden

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
elcastillorrpp, Public Relations Manager van Barcelo Castillo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2018

Dear guest,

Thank you for your insights following your recent visit. The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent writing this review.

We regret your disappointment for being unable to check in upon your early arrival. At the hotel we always do our utmost to make sure our guests can check in as soon as they arrive, unfortunately during periods of high occupancy it may not be possible considering that check out is at 12h and our housekeeping staff needs to undertake a thorough cleaning of the rooms before assigning them to new arrivals.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Regards,

Marta Diez
Guest Experience Manager

17 maart 2018 beoordeeld

Strak aan strand en centrum van stad gelegen ressort. Alles te voet te bereiken. Naast restaurant op ressort veel restaurants in directe omgeving. Appartementen liggen te midden van prachtig aangelegde tuinen vol palmen en cactussen. Personeel is erg vriendelijk en helpt je overal mee. Onze Marcial hielp ons keurig de eerste dagen door. Gracias!
Restaurant op ressort kent veel afwisseling door de week heen met thema avonden. Prima kwaliteit! Appartementen voldoende ingericht met prima bedden

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
elcastillorrpp, Public Relations Manager van Barcelo Castillo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2018

Dear guest,

Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests.

We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of a vacation in Barceló Castillo Beach Resort. On the other hand we thank you for pointing out the kindness and enthusiasm of our staff, their friendliness and helpfulness being our hotels’ main strength we will definitely congratulate them, specially Marcial, on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us.

Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

Regards,

Marta Diez
Guest Experience Manager

28 februari 2018 beoordeeld

Fijne locatie waar comfort voor de klant voorop staat. Personeel is erg vriendelijk. Wensen op gebied van voedselallergie worden super behandeld. Wij komen hier al jaren. Lekker dicht bij de luchthaven

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie