Castillo Beach
Barcelo Castillo Beach Resort(Caleta de Fuste)
US$ 127*
  • Zwembad
Barcelo Castillo Royal Level(Caleta de Fuste)
US$ 180*
  • Aan het strand
Hotel Costa Caleta(Caleta de Fuste)
US$ 113*
  • Zwembad
Eurostars Las Salinas(Caleta de Fuste)
US$ 121*
US$ 117*
  • Zwembad
Hotel Elba Sara(Caleta de Fuste)
US$ 167*
US$ 152*
US$ 198*
US$ 192*
  • Zwembad
Barcelo Fuerteventura Thalasso Spa(Caleta de Fuste)
US$ 165*
US$ 146*
Barcelo.com
  • Zwembad
Hotel Elba Palace Golf(Caleta de Fuste)
US$ 231*
US$ 182*
  • Gratis parkeren
Broncemar Beach(Caleta de Fuste)
US$ 62*
US$ 59*
bedfinder
  • Restaurant
Villa Florida(Caleta de Fuste)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 76*
TripAdvisor
  • Bar/lounge
15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze accommodatie ligt op een heuvel, dit betekent dat je voor alles 15-20 minuten naar beneden moet lopen. De huisjes zijn niet verkeerd, maar er is sprake van achterstallig onderhoud. Bovendien ligt de accommodatie op de aanvliegroute van het vliegveld, met behoorlijk geluidsoverlast tot gevolg.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
9 augustus 2016 beoordeeld

Bij aankomst werd je helaas zonder begeleiding naar je kamer verwezen waardoor wij wel 20 minuten naar ons appartement op zoek waren terwijl deze op 5 minuten lopen zat.

Wanneer wij aangekomen waren bij ons appartement zag de buitenkant er wat gedateerd uit, binnen ook redelijk maar het appartement was schoon. Onder een enkel kastje zaten nog wat spinnenwebben welke niet werden verwijderd door de schoonmaaksters die eigenlijk elke dag langs kwamen (uitzondering daargelaten). De gordijnen laten heel erg veel licht door waardoor wij 3 lagen vuilniszakken voor het raam gehangen hebben om het donker te krijgen en houden, dit lijkt mij simpel op te lossen door een rolgordijn of nieuwe donkere gordijnen te plaatsen.
Helaas waren de bedden erg slecht, erg veel springveren en het lijkt alsof er een orkaan langs komt als je je omdraait, en wij zijn geen zware personen.

Het zwembad was erg lekker en ruim. (er zijn verschillende zwembaden over verschillende parken, wij zaten in huisje 27 in ‘Vistas’) Toch dreef er elke dag wat troep in de baden aan de kant waar de wind het water op blies (geen idee wat dit was…).

De WiFi is gratis en alleen te ontvangen bij de receptie maar zoals gebruikelijk erg traag. Ook waren er geen walloutlets in de appartementen waardoor je je eigen WiFi netwerk zou kunnen creëren. Ik adviseer een MiFi device te kopen en een simkaart te halen bij Orange zoals wij gedaan hebben. Wij kregen hier 4 GB aan internet voor €20. (MiFi device welke ik zelf heb met een lange batterijduur TP-link M5360.)

Tot de boulevard is het ongeveer 20 minuten lopen (bergafwaarts), je moet natuurlijk ook weer terug…ook dit was prima te doen. Anders is een taxi ook een optie, vanaf de boulevard kost dit je slechts 2,50€.
Op een half uur lopen zit er een grote Spar Supermarkt, ook hier kun je een taxi terug nemen voor nog geen 3,50€.

De bus richting Puerto di Rosario is 1,45€ p.p. per enkeltje, ook hier zit een grote Hyperdino supermarkt in het winkelcentrum ‘Las Rotondas’. De busterminal ligt op 15 á 20 minuten lopen vanaf Castillo Beach.

Verder heb ik nog een aantal 360 foto's, deze kan ik helaas niet posten.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vertoeven hierzo! Geen luxe, maar alles is aanwezig en er wordt dagelijks schoongemaakt. Wanneer je geen zin hebt om naar de stad te lopen, kan je zelf wat te eten bereiden in het keukentje. Op ongeveer 2 km afstand(20 min lopen of pak het treintje wat voor de deur stopt) is de stad met allerlei eettentjes.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
18 juli 2016 beoordeeld

Eenvoudig, wat gedateerd maar zeker schoon huisje (iedere dag wordt er schoongemaakt). Veel extra's zoals een oven, magnetron, koffiezetapparaat, broodrooster. Matrassen zijn misschien aan vervanging toe. Verder zijn de meeste huisjes vlak bij het zwembad.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
4 april 2016 beoordeeld

Huisjes zijn leuk om te zien van de buitenkant, van de binnenkant simpel maar schoon. Ons huisje was direct aan het zwembad, geweldig, met het all-inclusive restaurant direct aan de andere kant. Als je echter in een ander gedeelte van het park zat, moest je steeds een heel eind lopen. Het buffet was matig, weinig keus. De snacks tussen de maaltijden door waren een stuk lekkerder, al had je ook niet veel keus (uienringen/hamburger/frietjes/tosti). Voor een paar dagen is all inclusive prima, daarna kan je beter in de het stadje gaan eten. Centrum ligt op 10 min loopafstand, op de heenweg heuvelaf, terugweg is een flinke klim.
Wifi werkt alleen in het restaurant

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner