16 februari 2018 beoordeeld

De kamers waren heel netjes met een moderne badkamer. De bediening is heel vriendelijk en bereid om alles op te lossen waar nodig. Het ontbijt was beperkt, maar lekker. Er was vers fruit, wat bij mij zeker in de smaak viel.
Indien ik nog in Mijdrecht zou verblijven, kom ik hier zeker terug.

Kamertip: Ik had een kamer aan de voorzijde van het hotel en die ligt naar de straatkant toe. Dat was dus ietsje luider, maar zeker nog wel te doen.
  • Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Hotel-Marickenland, Front Office Manager van Hotel Mijdrecht Marickenland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 maart 2018

Beste Elke786,

Hartelijk dank voor uw openhartige en mooie beoordeling. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug bij Hotel Mijdrecht Marickenland en boeken dan een kamer voor u aan de achterzijde.

Andriena Uijterinde, Front Office Manager

7 januari 2018 beoordeeld

Heel fijn hotel, rustige kamer en zeer vriendelijk personeel.
Je kan van aan hotel gemakkelijk naar Amsterdam, Utrecht of Amstelveen.
Het hotel is ook zeer fijn aangekleed met leuke kleurencombinaties

Kamertip: Een minibar op de kamer zou fijn zijn.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Hotel-Marickenland, Front Office Manager van Hotel Mijdrecht Marickenland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2018

Beste Samvr2018,

Dank voor uw complimenten over de kamers en onze service. Over onze kleurencombinaties krijgen wij vaker leuke reacties!

2 januari 2018 beoordeeld

Goed , proper verzorgd hotel, 20 min van Amsterdam, basic maar verzorgd ontbijt , pluspunt was de verse yoghurt en melk! aansluitend restaurant was oké maar niet wauw! Eerste dag lekker gegeten, maar moesten lang wachten om bediend te worden , tweede dag was het eten maar flauw ! Personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig , ideale uitvalsbasis naar Utrecht en Amsterdam maar om dan toch terug uit het drukke stadsleven naar een rustig hotel te keren. De kamers waren ruim , we reisden met onze 2 kleine kinderen, ook ruime badkamers alleen geen bad aanwezig. Kortom een goed basic hotel !

Verbleef: december 2017, reisde met familie

Beste 325Elkes,

Bedankt voor het delen van uw ervaring en graag tot een volgende keer bij Hotel Mijdrecht Marickenland.

30 december 2017 beoordeeld

Een mooi aangenaam hotel
De kamers zijn ruim en modern ingericht met een mooie badkamer met inloopdouche
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam
Het ontbijt is in een kleinere zaal waardoor het soms heel druk is.de mensen van de bediening doen wel hun uiterste best om het zo aangenaam en vlot mogelijk te laten verlopen.
Kortom een aangenaam hotel dat zijn gasten een persoonlijk verblijf wil gunnen

Verbleef: december 2017, reisde met familie

Beste Rudy H,

Deze aardige en lovende woorden stellen wij zeer op prijs! Het klopt dat wij een wat kleinschalige ontbijtruimte hebben. Tijdens drukke periodes hebben wij een tweede ruimte beschikbaar waar ons ontbijtbuffet klaar staat en bij zomerse temperaturen kunt u uw ontbijt ook op het terras nuttigen. Graag tot een volgende keer bij Hotel Mijdrecht Marickenland.

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel, leuke kamers en lekker ontbijt.

Niet ver van Amsterdam en krijgt ook meteen alle info van p+r aan de receptie.
Niks op aan te merken.
Kamers heel proper! Weinig geluidsoverlast, het ontbijt was lekker maar kan nog iets uitgebreider zijn.

Wij komen zeker nog terug!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Hotel-Marickenland, Front Office Manager van Hotel Mijdrecht Marickenland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2017

Beste Sylvie V,

Bedankt voor uw complimenten! Fijn dat wij u van de juiste informatie hebben kunnen voorzien en dat u zeker nog een keer terug komt, u bent van harte welkom!