“Prima eten in een drukbezochte blokhut”
Beoordeling van La Puzze

La Puzze
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Restaurants in Morillon
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 oktober 2017 beoordeeld

Klein, maar fijn en gezellig Frans restaurant op loopafstand van het hotel in Morillon. Eenvoudige kaart met goede ingrediënten.

franckc774, Propriétaire van La Puzze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2017

It was good to read your comments ! Thank you
See you again sometime.

2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 16 personen. Iedereen heeft lekker gegeten. Een aanrader als je niet te veel wilt uitgeven. Bediening netjes en een prima chef die gewoon even aan praatje komt maken.

franckc774, Propriétaire van La Puzze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2017

Thank you for your comments.

We are pleased that you enjoyed yourselves and look forwaed to seeing you again.

Cordially

Franck

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima pizza's, erg vriendelijke bediening. Desserts zijn ook heerlijk. Zeker niet onbelangrijk is de goede prijs kwaliteit verhouding. Jammer van de grote tv in de zaak. Leidt behoorlijk af.

franckc774, Propriétaire van La Puzze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Thank you so much for your opinion. It's always nice to get good feedback. For the television, some works will be in a planning and the television go out of the restaurant in the future. Come and see us again soon.
Regards.
Team La Puzze

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige mensen lekkere fondue ! Prima om 4 dagen van de vakantie heen te gaan. Zeker fijn na een dure lunch in de bergen.

franckc774, Propriétaire van La Puzze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2017

Thank you for your comments.
We are pleased that you enjoyed yourselves and look forward to seeing you again !

Franck

4 februari 2015 beoordeeld

We zijn hier gaan eten omdat deze een goede beoordeling had op tripadvisor. Toen ik belde om te reserveren, leek het vol te zijn. We mochten dan toch om 20.30 uur komen. Toen we een aperatiefje wilde drinken in het dorp, bleek de tafel al leeg te zijn. Maar ons vragen of we wilde plaats nemen, was er niet bij. Geen lachje of gastvrij gebaar te ontdekken.
We hebben gegeten, maar terug gaan we niet.

• Sfeer

Reizigers die La Puzze bekeken, bekeken ook

Morillon, Grand Massif
Morillon, Grand Massif

In La Puzze geweest? Deel je ervaringen!