Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 18 oktober 2021

Wil je verwend worden...... op een prachtige locatie..... met een spectaculair uitzicht.....verwend worden met een luxe ontbijt...... in een sfeervolle ambiance en omgeving....... door 2 fijne eigenaren..... kies dan voor deze Finca!

Datum van verblijf: oktober 2021
Peter Laarakker, Eigenaar van Bed & Breakfast Finca Gordo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2021

Dank voor mooie review we hebben ook genoten van jullie verblijf

Beoordeeld op 18 oktober 2021 via mobiele applicatie

Echt een fijne locatie! We zijn hier 3 nachten geweest en hebben genoten van het prachtige uitzicht, de fijne kamer (nieuw en schoon met een goed bed), het heerlijke ontbijt met homemade brood en iedere dag iets extra’s. De wandeling langs de 2 bergtoppen Tajo de Gomer y Dona Ana was werkelijk prachtig. We kregen een handgemaakte routebeschrijving mee van de supervriendelijke hosts. De rust die daar over je heenvalt is onbeschrijfelijk.

Datum van verblijf: augustus 2021

Fijn dat jullie genoten hebben van onze plek en onze gastvrijheid

Beoordeeld op 30 september 2021 via mobiele applicatie

Mooie Finca, lieve gastvrouw/heer
Malaga eenvoudig te bereiken
Mooie omgeving voor wandelaars
Fijne kamer met goed bed
Intekenen voor heerlijk diner zeker aanrader
Prachtige witte dorpjes in omgeving
Kortom zeer de moeite waard om hier te vertoeven

Kamertip: Parkeergelegenheid aanwezig Ook fijn zwembad met ligstoelen Eigen zitje bij kamer

dank voor mooie woorden

Beoordeeld op 27 september 2021 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer de finca bezocht.
Vanuit de finca de caminito del rey gelopen.
Met de auto was het 5 kwartier rijden naar het begin van de wandeling. Een aanrader.
Tweede dag lekker rustig aan gedaan.
Genoten van het zwembad en een bezoek aan nerja gebracht.
Eerste avond weer genoten van het diner welke door Peter was gemaakt.

Datum van verblijf: september 2021

Dank en tot volgende keer ?

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Gastvrije ontvangst en veel gezelligheid bij Marina en Peter. Uitzicht en locatie zijn prachtig. Veel zitjes rondom die je allemaal kan uitproberen. Prima kamer en verdere faciliteiten. Fijn, klein zwembad. Goede uitvalsbasis voor natuur en cultuur. Kortom: een 6 daagse verblijf voelt als 3 weken vakantie.

Datum van verblijf: augustus 2021
Peter Laarakker, Eigenaar van Bed & Breakfast Finca Gordo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2021

Fijn dat jullie zo genoten hebben en de mooie woorden. Altijd fijn om bevestiging te krijgen
HASTA LUEGO?