Beoordeeld op 1 augustus 2020

We waren binnen een jaar voor de tweede keer te gast bij Finca Gordo. Een tweede keer: dat doe je alleen als de eerste ervaring bovenmatig positief is geweest. En het voelde nu al als thuiskomen. Lees alle recensies die tot dusverre op Tripadvisor zijn geplaatst maar na. ALLES is waar! Naast de goede verzorging, de excellente en schone kamers en het heerlijke zwembad is Finca Gordo ook een perfecte uitvalslocatie naar diverse culturele-, natuur- en stedelijke hotspots.
Wij voelen een derde keer aankomen ......

Johan en Joyce

Datum van verblijf: juli 2020
Peter Laarakker, Eigenaar van Bed & Breakfast Finca Gordo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2021

We vonden het ook erg leuk dat jullie binnen zo een korte tijd al weer terug kwamen. Natuurlijk zijn jullie zo weer welkom

Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad op Finca Gordo.. een oase van rust met fantastische plekjes om te relaxen in de tuin of bij het zwembad. Heerlijk bed en gezellige en schone kamer. Prachtige omgeving met mooie steden en natuurparken in de nabijheid. Heerlijk ontbijt met veel verse en zelfgemaakte producten en een eitje naar keuze!! Heerlijk sfeertje gecreëerd door Marina en Peter!! Aanrader!!

Datum van verblijf: december 2019

Dank je wel voor moie woorden ook wij vonden het gezellig

Beoordeeld op 19 november 2019 via mobiele applicatie

Van 8 tot 12 november een mooie bed&breakfast ervaring gehad.
Enorme gastvrijheid .Mooie kamer met uitzicht.
Heerlijk ontbijt en fantastisch 2 keer genoten van een driegangen diner.
Vanuit Riogordo met de huurauto mooie uitstapjes gemaakt naar de witte dorpjes.
Vergeet vooral het natuurgebied El Torcal niet.Er is in dit gebied veel te zien. Ook in november!
Wij raden combinatie Malaga en deze Bed & and Breakfast aan.

Monique en Ruud

Datum van verblijf: november 2019

Wat een late reactie van ons maar ook wij vonden het een leuke ontmoeting en fijn dat jullie genoten hebben

Beoordeeld op 5 november 2019

geweldig mooie locatie met twee geweldige mensen Marina en Peter die de gasten verwennen met wat ze maar kunnen ,prachtig uitzicht en mooie kamers en zitjes en rust als je die zoekt en beweging en niet te vergetende inwendige mens

Kamertip: alles gelijk vloer
Datum van verblijf: oktober 2019

Dank voor deze review

Beoordeeld op 16 oktober 2019

Peter en Marina tonen zich een goede gastheer en gastvrouw. Finca Gordo kent nog een kort bestaan maar wat zij open deze korte tijd hebben gerealiseerd verdient een groot compliment! De B&B heeft prima kamers met voorzieningen, een heerlijk zwembad én alle ruimte om te vertoeven. De B&B is een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Malaga, Granada, Córdoba of natuurwonder El Torcal. Wij hebben 3 dagen genoten en komen zeker nog terug. Inge & John

Datum van verblijf: oktober 2019