Beoordeeld op 19 november 2019 via mobiele applicatie

Van 8 tot 12 november een mooie bed&breakfast ervaring gehad.
Enorme gastvrijheid .Mooie kamer met uitzicht.
Heerlijk ontbijt en fantastisch 2 keer genoten van een driegangen diner.
Vanuit Riogordo met de huurauto mooie uitstapjes gemaakt naar de witte dorpjes.
Vergeet vooral het natuurgebied El Torcal niet.Er is in dit gebied veel te zien. Ook in november!
Wij raden combinatie Malaga en deze Bed & and Breakfast aan.

Monique en Ruud

Datum van verblijf: november 2019
Peter Laarakker, Eigenaar van Bed & Breakfast Finca Gordo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2021

Wat een late reactie van ons maar ook wij vonden het een leuke ontmoeting en fijn dat jullie genoten hebben

Beoordeeld op 5 november 2019

geweldig mooie locatie met twee geweldige mensen Marina en Peter die de gasten verwennen met wat ze maar kunnen ,prachtig uitzicht en mooie kamers en zitjes en rust als je die zoekt en beweging en niet te vergetende inwendige mens

Kamertip: alles gelijk vloer

Dank voor deze review

Beoordeeld op 16 oktober 2019

Peter en Marina tonen zich een goede gastheer en gastvrouw. Finca Gordo kent nog een kort bestaan maar wat zij open deze korte tijd hebben gerealiseerd verdient een groot compliment! De B&B heeft prima kamers met voorzieningen, een heerlijk zwembad én alle ruimte om te vertoeven. De B&B is een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Malaga, Granada, Córdoba of natuurwonder El Torcal. Wij hebben 3 dagen genoten en komen zeker nog terug. Inge & John

Beoordeeld op 7 oktober 2019

Ontzettend gastvrij ontvangen door gastheer en gastvrouw. Geweldige locatie met mooi uitzicht. Ruime moderne kamers met eigen badkamer. Gevarieerd en meer dan voldoende ontbijt en indien gewenst heerlijk diner gekookt door Peter en Marina. Goede uitvalsbasis voor tripjes in Andalusië. Peter en Marina geven je hierover ook veel tips over mooie routes en leuke restaurants. Na een excursie dag is het heerlijk vertoeven bij/in het zwembad of op een van de gezellige zitjes op het terrein bij de finca. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2019
Peter Laarakker, Eigenaar van Bed & Breakfast Finca Gordo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Wat laat maar dank voor jullie mooie woorden. en fijn dat jullie genoten hebben.

Beoordeeld op 5 oktober 2019

Wij hebben twee geweldige dagen gehad bij Finca Gordo. Een B& B waar je alles vindt om tot rust te komen in een mooie omgeving. De B& B ligt wat hoger aan de rand van het kleine dorp Rio Gordo. De tuin heeft een fenomenaal uitzicht en is heerlijk om gewoon te zitten en van het uitzicht te genieten Het zwembad achter het huis is fantastisch. De kamer heeft een heerlijk bed met een prima badkamer. Gerund door twee zeer hartelijke mensen die er alles aan doen om het je gewoon naar de zin te maken.Het ontbijt is prima met lekkere broodjes en producten.
Het is mogelijk om naar het dorp te lopen in 20 minuten. Maar dan moet je wel wat steile wegen trotseren !
Wij hebben genoten van het drie gangen diner wat een keer in de week mogelijk is.
Dit is een aanrader,het was good food en ook zeer gezellig om met de andere gasten aan tafel te zitten.De honestybar is zeer redelijk geprijsd en voorziet je van koude en warme drankjes .
We voelden ons zeer welkom en het is zeker een plek om naar terug te verlangen!