Beoordeeld op 5 oktober 2019

Wij hebben twee geweldige dagen gehad bij Finca Gordo. Een B& B waar je alles vindt om tot rust te komen in een mooie omgeving. De B& B ligt wat hoger aan de rand van het kleine dorp Rio Gordo. De tuin heeft een fenomenaal uitzicht en is heerlijk om gewoon te zitten en van het uitzicht te genieten Het zwembad achter het huis is fantastisch. De kamer heeft een heerlijk bed met een prima badkamer. Gerund door twee zeer hartelijke mensen die er alles aan doen om het je gewoon naar de zin te maken.Het ontbijt is prima met lekkere broodjes en producten.
Het is mogelijk om naar het dorp te lopen in 20 minuten. Maar dan moet je wel wat steile wegen trotseren !
Wij hebben genoten van het drie gangen diner wat een keer in de week mogelijk is.
Dit is een aanrader,het was good food en ook zeer gezellig om met de andere gasten aan tafel te zitten.De honestybar is zeer redelijk geprijsd en voorziet je van koude en warme drankjes .
We voelden ons zeer welkom en het is zeker een plek om naar terug te verlangen!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 3 oktober 2019

In augustus 2019 hebben wij een week vakantie gevierd.(Want ja, het was zeker een feestje!). De B&B is gelegen midden op een berg wat een super mooi uitzicht geeft. Daarnaast is er een dorpje onderaan de heuvel waar je eigenlijk alles hebt (supermarkt, restaurant). Grotere steden zoals Malaga, Nerja e.a. zijn prima met de auto te bereiken. Kers op de taart zijn de gastheer & gastvrouw. Onze vakantie was top!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 oktober 2019 via mobiele applicatie

We zijn een weekje te gast geweest op Finca Gordo en het was in twee woorden: 'super vet'. Normaal gebruik ik dit soort populaire termen niet - ik ben inmiddels 58 hahaha... - maar de Spaanstaligen onder de lezers zullen het wel snappen... ;-)

Finca Gordo wordt gerund door twee uiterst sympathieke, gastvrije mensen, Peter en Marina, die het moeiteloos voor elkaar krijgen om alle aanwezige gasten iedere dag in de watten te leggen. Ze zijn daarnaast culinair zeer onderlegd en dat merkten we dagelijks tijdens het ontbijt, waar veel overheerlijke eigen producten worden geserveerd, en ook tijdens de keren dat we samen met de andere aanwezigen in een ongedwongen sfeer gedineerd hebben op hun terras. Als je de kans krijgt dat te doen is dat absoluut een aanrader!

Het was er elke dag super gezellig, omdat beiden alle aandacht geven aan de gasten die dat op prijs stellen. Je voelt je er direct thuis.

Het B&B bevat vier kamers en allemaal zijn ze top. Ook wij troffen een ruime kamer met een perfect bed en brandschoon sanitair. Het B&B ligt op hoogte, waardoor je een geweldig uitzicht hebt over de vallei. De onder gaande zon met z'n vele kleurschakeringen was iedere avond een attractie op zich. De vele zitjes op het terrein, met elk een eigen karakter, leveren, naast de soms gezochte privacymomenten, de finishing touch.

Vanuit Finca Gordo zijn we met ons huurautootje van Malagacar.com (perfecte service daar trouwens) overal naar toe geweest maar de week bleek gewoon te kort voor alle tips die we van Peter en Marina kregen aangereikt.

Voor de waterratjes onder de gasten bevat het B&B een heerlijk zwembad met zowel genoeg als prima ligbedden en parasols, waar je op warme dagen prima verkoeling kunt vinden.

Ik geef niet vaak 5 sterren maar als er geen reden is om er een af te doen dan ga ik dat dus ook niet doen...

Marina en Peter, bedankt voor de heerlijke week op Finca Gordo. We gunnen jullie elke week een vol huis, want dat verdienen jullie!

Groetjes van Marga en Maarten

Datum van verblijf: september 2019
34PeterL, Eigenaar van Bed & Breakfast Finca Gordo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2019

,.....................,.................,.........., Beste M en M jullie weten dat we vaak overal een antwoord op hebben. Maar zo een review, maakt ook ons spakeloos. We doen ons best omdat we het leuk vinden gasten te plezieren en vinden het heel fijn dat het gewaardeerd wordt en dat onze gasten genieten.
Dank voor de mooie woorden.

Hasta Luego

Beoordeeld op 11 september 2019

Wij hebben een heerlijke week gehad op deze prachtige locatie. De kamer was mooi, schoon en met veel gevoel voor design ingericht. Het uitzicht, vanuit de kamer maar eigenlijk op de hele locatie, is geweldig. Het ontbijt, en op verzoek ook de luch en diner, was heerlijk. Wij hebben de finca gebruikt als uitvalsbasis voor bezoekjes aan de El Hambra, Malaga, het Spaanse dorp Polopos, een wandeltocht in de bergen van El Torcal en een 4x4 tour door de mooie omgeving maar ook om heerlijk met een boek bij het zwembad te genieten van de heerlijke Spaanse zon. Peter en Marina hebben er voor gezorgd dat we niets te kort kwamen. Wij gaan hier zeker terugkomen en raden het iedereen aan.

Datum van verblijf: augustus 2019

We verheugen ons op jullie terug keer. Was voor ons ook een genoegen jullie als gasten te mogen hebben.

Beoordeeld op 15 juli 2019

Een geweldige locatie, mooie kamers, goed bed en mooi sanitair. Adembenemend uitzicht. Zeer vriendelijke gastheer (Peter) en gastvrouw (Marina), heerlijk ontbijt en een fijn zwembad. Het heeft ons aan niets ontbroken. Deze Bed en Breakfast is zeker aan te bevelen. Mooie locatie om vanuit hier b.v. Cordoba te bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2019

Dank jullie wel voor jullie bezoek en we genieten als onze gasten genieten. We hadden dus ook fantastische dagen