“Geweldig”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Slenaken
1 beoordeling
“Geweldig”
Beoordeeld op 3 juli 2016 voor een verblijf in Juni, 2016

Residenze San Martino is heel mooi. De omgeving is super, met een prachtige tuin/park. Veel bloemen en een mooi zwembad. Appartement was groot en goed onderhouden. De hele familie deed hun uiterste best om het ons naar de zin te maken. Niets was te veel. Steeds een praatje en ze waren erg zorgzaam en vriendelijk. We hebben volop genoten van ons verblijf en kunnen het iedereen aanraden. Vooral voor gezinnen met kinderen zeer geschikt, door de ruimte en speel elementen rondom het appartement. Er was werkelijk overal aan gedacht. Super!!!!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De vriendelijkheid van de familie.
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren