“Pranzo ottimo”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Zeer goede service. Verrassing door het uitgebreide visaanbod. Heerlijke vis antipasto. Aangenaam restaurant vlakbij lago Trasimeno .

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch
Verschillende kazen en vleeswaren
En lekker wijntje
Leuke vintage stijl terras met mooi uitzicht

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van deze recensies zijn wij naar dit restaurant gegaan. Er staat dat dit restaurant geschikt is voor vegetariërs. Op de kaart stond 1 vega gerecht. Aangezien er verder geen keus was heb ik dit besteld met gestoomde groente. Ik kreeg een spaghetti met champignons. Hier is ook alles mee gezegd. Een hele vreemde smaak zat er aan. Zelfs na flink wat kaas erover. Helaas. Enigszins teleurgesteld had ik toch nog moed verzameld voor het toetje. Een aangename verrassing. De creme brulee en de gekarameliseerde perziken waren erg lekker. Helaas voor mij geen succes dit restaurant

1 oktober 2017 beoordeeld

Op aanraden van een kennis komen dineren in dit typisch gezellig, Italiaans restaurant.
Heel lekker gegeten, vlotte service met veel duidelijke uitleg (zelfs in het Nederlands en Frans).
We bezochten dit restaurant na het hoogseizoen, waardoor het te fris was om op het gezellige, overdekte terras te zitten. Binnen is echter voldoende plaats om dit te compenseren.
Een echte aanrader!

6 september 2017 beoordeeld

Zonder reservering is het moeilijk om een tafeltje te versieren, maar met een beetje geluk (hetwelk ik de eerste keer had) kwam er na annulering een tafeltje vrij. Voor het wachten kreeg ik reeds een prosecco van het huis. De wijnkaart is zeer goed en goedkoop. Het eten is op en top Italiaanse kwaliteit (de lasagne was zelfs overheerlijk!). Ook mijn tweede bezoek (na reservatie - zonder problemen) was even top.

Reizigers die Del Pescatore bekeken, bekeken ook

Passignano Sul Trasimeno, Province of Perugia

In Del Pescatore geweest? Deel je ervaringen!