“Lekker maar niet speciaal ”
Beoordeling van Forty One

Forty One
Geclassificeerd als nr. 3 van 37 Restaurants in Perivolos
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant oogt mooi maar het eten is niet echt speciaal of verassend. De prijs valt mee maar zou geen 2 de keer terug gaan.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant : vriendelijk onthaald, alle suggesties gekregen, vlotte bediening, overheerlijke menu, de lekkerste cocktails... en altijd moet je iets van de zaak drinken. Veel te goed!!!

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Beach club waar strandbedjes, handdoeken etc gratis zijn. De service is snel en persoonlijk en prijs kwaliteit verhouding is goed. Brood en water voor 2,80 euro. Lekkere salades, mooie presentatie. We vroegen om wat vers fruit en kregen meteen een kunstwerk. Kortom, luxe voor een betaalbare prijs.

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig pand in een oude tomatenfabriek aan de boulevard. Zeer goed verzorgd en goed ontvangen door gastheer Alex. Aan het einde nog een kleine rondleiding gekregen door het pand. Eten was erg lekker maar aan de dure kant.

23 april 2017 beoordeeld

Tijdens onze rondreis op Santorini, belandde we voor de lunch in de '41', een voormalig klein tomatenconservenfabriekje dat gerenoveerd en omgevormd werd tot een leuk restaurant/cocktailbar. Het eten is van uitstekende kwaliteit, lekker vers en met zorg bereid en gedresseerd. Bij navraag vernam ik dat de sous-chefs hun opgeleiding genoten in enkele betere europese restaurants..
De bediening is vlot, behulpzaam en vriendelijk. De prijzen zijn correct en zeker niet te duur. De lokatie is super, gelegen aan het zwarte strand, met ook de gelegenheid om op het strandgedeelte te gaan zitten.
Echt een idylisch plaatsje dat zeker niet mag ontbreken op het lijstje van favorieten op Santorini!

Reizigers die Forty One bekeken, bekeken ook

Perivolos, Santorini

In Forty One geweest? Deel je ervaringen!