“Een en al vriendelijkheid”
Beoordeling van Charlina Restaurant - Cafe

Charlina Restaurant - Cafe
Geclassificeerd als nr. 8 van 37 Restaurants in Perivolos
1 juni 2018 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel, fijne gratis bedden op het strand. Lekker en goedgeprijst eten voor lunch en diner. De Griekse avond op donderdag is echt een aanrader. Onze vaste stek geworden overdag wanneer we naar het strand gingen en zo en dan een hapje in de middag en een keer dineren. Maakte onze vakantie een succes

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je krijgt altijd een warm welkom, je voelt je je altijd thuis. Fijne suggesties, lekkere wijn en heerlijk eten.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Charlina oogt beter dan dat het is. Vriendelijk personeel, met kennis van de producten. Mogelijkheid om op het strand te eten of binnen. Het eten stelde teleur, ten opzichte van de kaart. Voorgerechten was prima. Gegrilde inktvis was taai, en volgens mij uit de diepvries. Ik had dit gevraagd en men beweerde dat deze vers was. Partner had stifado die redelijk was. Sfeer is n beetje rommelig, weinig aandacht voor de gasten. We moesten herhaaldelijk wachten voor iemand kwam voor bv een nieuw drankje. Al met al redelijk, maar niet bijzonder gegeten. Niet echt een restaurant waar we snel een tweede keer zouden gaan eten.

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast het zeer vriendelijk en attente personeel, hebben we hier heerlijk gegeten voor een prima prijs. Toen we binnenkwamen met de kinderwagen en onze 3 maanden jonge baby, brachten ze ons direct naar een tafel met ventilator. We hoefden er dus niet eens om te vragen. Ze weten dus goed hoe je punten moet scoren ;) hier komen we zeker nog terug!

13 juni 2017 beoordeeld

Alle dagen voor lunch of avondeten daar geweest. Maakte niet uit of we na 22.00 uur 's-avonds nog kwamen. Ze staan altijd klaar en adviseren wat je het beste bij elkaar kunt eten, wat in welke gerechten zit. We hebben vele verschillende gerechten geprobeerd, alles was even lekker. Fantastisch uitzicht over zee, overdag gebruik van zonnebedden en parasol.

Reizigers die Charlina Restaurant - Cafe bekeken, bekeken ook

Perivolos, Santorini
Agios Georgios, Perivolos

In Charlina Restaurant - Cafe geweest? Deel je ervaringen!