“Prijs kwaliteit zeer goed”
Beoordeling van Sea Side by Notos

Sea Side by Notos
Geclassificeerd als nr. 4 van 37 Restaurants in Perivolos
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 dagen na elkaar gaan eten en telkens verrast door het zeer lekkere eten. Zeer gezellig en origineel geserveerd eten.

Datum van bezoek: mei 2018
Butterflystories, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Sea Side by Notos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Dear Steven d,

Thank you very much for your time to write us a review, We are happy to hear that you enjoyed your time in Sea Side restaurant. We are always trying for the best to provide you delicious gastronomic dishes from fresh materials.

Hope to see you back soon

The Management Team

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke beach club met goede service en heerlijk eten. Aanrader op Santorini. Top. We waren met ons gezin en hebben genoten van zon zee en sushi.

Datum van bezoek: juni 2017
6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Ik een salade, anderen sushi, de hamburger, gazpacho of gemengde schelpen. Alles mooi opgemaakt, heerlijke smaak en fijne ambiance. Bediening vriendelijk.
Strandbedjes er na... heerlijk!
Goeie cocktail ook!

Datum van bezoek: mei 2017
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ongeluk aangeschoven in 1 van de best beoordeelde restaurants van perivolos en omstreken. Eten smaakte zeer goed, prijzen toch wel vrij fors. Bediening heel vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2017
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooie locatie aan het strand waar je op mooie standbeelden kan genieten van het goede leven. Restaurant is echt de moeite waard! Eerlijk, mooi, vers en lekker eten. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Sea Side by Notos bekeken, bekeken ook

Perivolos, Santorini
Agios Georgios, Perivolos

Perivolos, Santorini

In Sea Side by Notos geweest? Deel je ervaringen!