• Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Olympia Villa(Perivolos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Rooms Mary(Perivolos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Studios Apartments Perivolos(Perivolos)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Honeymoon Beach Apartments(Perivolos)(Heel veel waar voor je geld!)
Bookgreece.com
  • Gratis internet
Santorini Breeze(Perivolos)
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige huwelijksreis gehad, super mooi appartement. Goed onderhouden en iedere dag de kamer schoongemaakt. Prachtig rustig zwembad om bij te komen. Eigenaresse is geweldig, als je iets vraagt regelt ze het gelijk. Wij komen hier zeker terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
1 juni 2018 beoordeeld

We hebben een super verblijf gehad in App. Bella Santorini. De ligging is fantastisch, op loopafstand van het strand en een gezellige boulevard. De kamer was erg schoon en had een gezellig terrasje. Het douchegordijn was niet heel functioneel, de badkamer stond altijd blank na het douchen. Gelukkig werd er dagelijks schoongemaakt waardoor we daar niet heel veel last van hadden. Wel vonden we het jammer dat we geen eigen keukentje hadden voor ons ontbijt e.d. We hadden dit zelf niet helemaal goed gelezen op de website. De medewerkers waren erg behulpzaam en heel vriendelijk. Altijd als wij een vraag hadden hielpen ze ons meteen. Het zwembad was fantastisch. Een mooi rustig plekje naast een schattig kerkje. Aanrader!

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
bellasantorini, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Bella Santorini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2018

dear friends!
we would like to thank you for your so kind review and your so available time to write a review for Bella santorini!
we would like to thank you once again for choosing bella santorini for your vacation and we hope to see you again soon!
warmest regards
lina

11 oktober 2017 beoordeeld

Een hotel zonder poespas en tierelantijntjes maar mooi en brandschoon, het zwembad ligt er mooi bij en zijn er altijd ligbedjes beschikbaar. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken en lakens.

Liza de eigenaresse en haar collega’s zijn heel erg behulpzaam (zulke bereidheid heb ik nog nooit eerder mogen meemaken op vakantie) en kunnen je heel leuk advies hoe je je tijd het beste kan benutten op het eiland.

Het strand (inclusief leuke horeca) ligt op loopafstand, bij deze gelegenheden kan je prima eten en zijn de mensen ook erg vriendelijk en bereid. Over het algemeen heb ik de mensen op het eiland als prettig ervaren, ze zijn oprecht blij met de toeristen.

Al met al een top vakantie om niet te vergeten, bedankt voor alles!

3 oktober 2017 beoordeeld

Dit is ons 6e bezoek aan Bella Santorini en wederom volop genoten van ons verblijf.
Het is eenvoudig van opzet, maar alles is zeer schoon (elke dag verschoning)
Eveneens een mooi schoon zwembad en de ligging van het complex is zeer gunstig en rustig t.o.v zowel het strand als de boulevard met de diverse horeca gelegenheden (rond de 250 mtr. afstand)
Litza en Maria is niets te veel en zijn bereid van alles voor je te regelen; kortom de service is super.
Een echte aanrader; volgend jaar weer.

Kamertip: kamer met zeezicht kiezen; groter, beter uitzicht en zonniger
2 oktober 2017 beoordeeld

Om ons 1 jarig huweijk te vieren, zijn wij 8 dagen naar Santorini gegaan, naar hotel Bella Santorini. Wat een leuke, gezellige, schone en lekker koele ervaring. Enorm behulpzaam en lief personeel (Lina, de eigenaresse, Margaretha en Mary). Fantastische tips gekregen voor dagjes weg, restaurants en andere plekken waar je normaal niet komt. Bovendien heeft Lina ons geholpen een zwerfkatje te adopteren en naar Nederland toe te laten komen. De kamers zijn ruim (je bent de hele dag weg, dus ruimte genoeg), schoon, koel door airco en het ontbijt is heerlijk. Zwembad hebben wij niet gebruikt maar zag er mooi, schoon en sfeervol uit. Wij komen zeker nog eens terug!