11 oktober 2017 beoordeeld

Een hotel zonder poespas en tierelantijntjes maar mooi en brandschoon, het zwembad ligt er mooi bij en zijn er altijd ligbedjes beschikbaar. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken en lakens.

Liza de eigenaresse en haar collega’s zijn heel erg behulpzaam (zulke bereidheid heb ik nog nooit eerder mogen meemaken op vakantie) en kunnen je heel leuk advies hoe je je tijd het beste kan benutten op het eiland.

Het strand (inclusief leuke horeca) ligt op loopafstand, bij deze gelegenheden kan je prima eten en zijn de mensen ook erg vriendelijk en bereid. Over het algemeen heb ik de mensen op het eiland als prettig ervaren, ze zijn oprecht blij met de toeristen.

Al met al een top vakantie om niet te vergeten, bedankt voor alles!

3 oktober 2017 beoordeeld

Dit is ons 6e bezoek aan Bella Santorini en wederom volop genoten van ons verblijf.
Het is eenvoudig van opzet, maar alles is zeer schoon (elke dag verschoning)
Eveneens een mooi schoon zwembad en de ligging van het complex is zeer gunstig en rustig t.o.v zowel het strand als de boulevard met de diverse horeca gelegenheden (rond de 250 mtr. afstand)
Litza en Maria is niets te veel en zijn bereid van alles voor je te regelen; kortom de service is super.
Een echte aanrader; volgend jaar weer.

Kamertip: kamer met zeezicht kiezen; groter, beter uitzicht en zonniger
2 oktober 2017 beoordeeld

Om ons 1 jarig huweijk te vieren, zijn wij 8 dagen naar Santorini gegaan, naar hotel Bella Santorini. Wat een leuke, gezellige, schone en lekker koele ervaring. Enorm behulpzaam en lief personeel (Lina, de eigenaresse, Margaretha en Mary). Fantastische tips gekregen voor dagjes weg, restaurants en andere plekken waar je normaal niet komt. Bovendien heeft Lina ons geholpen een zwerfkatje te adopteren en naar Nederland toe te laten komen. De kamers zijn ruim (je bent de hele dag weg, dus ruimte genoeg), schoon, koel door airco en het ontbijt is heerlijk. Zwembad hebben wij niet gebruikt maar zag er mooi, schoon en sfeervol uit. Wij komen zeker nog eens terug!

1 juli 2017 beoordeeld

Mooi uitzient hotel met een rustige sfeer. Eigenaresses erg vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad en dichtbij strand! Gratis airco en ligbedjes.

Kamer wel erg simpel. Wel een fijne douche. Apparatament bevatte drie bedden waarvan één tweepersoons. Tweepersoonsbed erg hard, veren staken in je rug erg ontprettig. Dit was wel echt een domper. Handdoeken gelig, geen prettige geur en voor mijn gevoel erg oud.

Mooi groot eigen terras. Helaas onaangename geur.

Drie sterren.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
18 juni 2017 beoordeeld

Mooi hotel vlakbij het strand. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en vlakbij lekkere Tavernas. Bushalte is om de hoek en Fira en Oia zijn zo goed te bereiken.
Eigenaresse is heel vriendelijk en wil je ook graag helpen met het boeken van dag-trips.

Wij hebben de laatste 3 nachten van kamer moeten wisselen omdat er een grote familie kwam en ze deze bij elkaar wilden zetten in het hotel. Maar het was zeker geen slechte kamer-ruil! We werden gecompenseerd met een groter appartement mét Jacuzzi!
Heerlijk om zo de vakantie af te sluiten.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie