“Prachtige locatie”

Cala Rossa
Geclassificeerd als nr. 2 van 35 dingen om te doen in Favignana
Attractiegegevens
6 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze plek moet je gewoon gezien hebben bij een bezoek aan Favignana . Wij hebben fietsen gehuurd om het eiland te verkennen en dit was echt fantastisch . Ik vond dit zelfs een hoogtepunt van mijn rondreis door Sicilië .. Van bovenuit neem je prachtige foto's ..

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Stupenda. Bellissima cala!!

Erg mooie baai. Wel lastig als je het water in wilt. Tip waterschoenen mee.

30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Roodachtige rotsen en heerlijk blauw water. Je waant je bijna in de Cariben, ware het niet dat er geen strand is. Maar op de rotsen kan het ook goed toeven zijn. Je moet alleen geen hoogtevrees hebben.

7 oktober 2015 beoordeeld

Een prachtplek om te zwemmen of met je boot voor anker te gaan. Het water is heel erg mooi blauw en bij Zuiden wind of Westen wind lig je hier heerlijk beschut. Wel even klimmen en het is een rotsachtig gebied dus je moet hier geen zandstrand verwachten. Goede schoenen zijn wel handig. Maar als je dat geen probleem vind, een prima plek. De naam is ontleend aan de rode rotsen die je toch wel even moet trotseren. Je kunt bovenaan in het hoogseizoen wat te drinken kopen. Veel mensen komen hier met hun fiets of scooter die het eiland rondrijden en even verkoeling zoeken.

31 augustus 2015 beoordeeld

Idyllisch mooie baai. Wij waren er op een zondag en toen was het er erg druk met Italiaanse dagjestoeristen, die met hun boot vanuit Sicilië de oversteek hadden gemaakt. Dat was een klein minpuntje, maar deed niets af aan de schoonheid van de plek op zich.

Reizigers die Cala Rossa bekeken, bekeken ook

Favignana, Aegadian Islands

In Cala Rossa geweest? Deel je ervaringen!