“Mooie plek om lekker even te water te gaan!”
Beoordeling van Cala Rossa

Cala Rossa
Geclassificeerd als nr. 2 van 35 dingen om te doen in Favignana
Attractiegegevens
7 oktober 2015 beoordeeld

Een prachtplek om te zwemmen of met je boot voor anker te gaan. Het water is heel erg mooi blauw en bij Zuiden wind of Westen wind lig je hier heerlijk beschut. Wel even klimmen en het is een rotsachtig gebied dus je moet hier geen zandstrand verwachten. Goede schoenen zijn wel handig. Maar als je dat geen probleem vind, een prima plek. De naam is ontleend aan de rode rotsen die je toch wel even moet trotseren. Je kunt bovenaan in het hoogseizoen wat te drinken kopen. Veel mensen komen hier met hun fiets of scooter die het eiland rondrijden en even verkoeling zoeken.

31 augustus 2015 beoordeeld

Idyllisch mooie baai. Wij waren er op een zondag en toen was het er erg druk met Italiaanse dagjestoeristen, die met hun boot vanuit Sicilië de oversteek hadden gemaakt. Dat was een klein minpuntje, maar deed niets af aan de schoonheid van de plek op zich.

15 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige blauwe zee. Goed om met de fiets naar toe te gaan. Het pad naar beneden is erg stijl, neem goede schoenen mee. Het uitzicht en de zee is prachtig.

28 november 2014 beoordeeld

Het mooiste strand dat we te zien kregen in Trapani en omstreken. Azuurblauw water, rotsachtige kusten. Als je Favignana bezoekt moet je dit gezien hebben... Ik raad aan een fiets te huren, kost niets en je geraakt overal.

29 juli 2014 beoordeeld

Wij zijn hier naartoe gefietst, je kan ook een vespa huren. Prachtig uitzicht over een mooi rotsstrandje en de zee.

Reizigers die Cala Rossa bekeken, bekeken ook

Favignana, Aegadian Islands
Trapani, Province of Trapani

In Cala Rossa geweest? Deel je ervaringen!